Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam. Mam pytanie, czy mial ktos przypadek w astrze G 2.0 Dl. Strasznie zaczelo go mulic jak przyspiesza. pomiedzy 1.2-1.9 tysiacach obrotow totalny brak mocy, powyzej 2.0 tys chodzi normalnie, gdy startuje turbina. Nie szarpie, nie gasnie, odpala normalnie, wymieniony teraz olej, filtr powierza i paliwa i dalej nic. nie wyskakuje mi blad. Nie wiem co jest, moze ktos moze mi pomoc??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 cześć jeśli chodzi o to zamulenie w twojim samochodzie to wydaje mi sie że jest u ciebie ten sam problem co i u mnie też byłem w takiej sytucji jak ty i u mnie był to przeplywomierz powitrza , na kompie tech tez nie wykazało gdyż działo sie tak jak u ciebie dlatego najlepiej jak sobie sprawdzisz jedna rzecz i wtedy będziesz na bank wiedział czy to to czy tez nie a mianowicie odłącz kostkę od przepływomierz powietrza tam się śrubokrętem odchyla plastik na kostce i się nią wysuwa mam nadzieje ze wiesz gdzie jest przepływomierz jak nie to pisz to ci dam linka do zdjęcia jak już ja wysuniesz i będziesz odpalał samochód nie zgaśnie ci kontrolka (samochodzik z kluczykiem) nie przejmuj sie tym ta kontrolka później zniknie po podłączeniu kostki z powrotem wtedy się przejedz jeżeli twoje auto nagle dostanie 40 koni to znaczy że masz walnięty przepływomierz powietrza u mnie tak było a i jak będziesz kupował to pamiętaj żę tylko oryginalny bosha żadnych podrub nie kupuj bo pojeździsz 3 miechy i będzie na tyle pozdrawiam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-228022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Hey, Dziekuje za pomoc, sprawdze. Przeplywomierz byl wymieniany ok 3 lat temu, przejechane od tamtego czasu jakies 35 tys km. Byl wymieniany na orginalny bosha, czy to mozliwe ze tak szybko padl?? Ale dziekuje za rade, sprawdze, ewentualnie bede wdzieczny za inne odpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-228020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 one siadają przeważnie po przejechaniu ok 100 tyś ale sprawdz bo to przepłtwomierz jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa a w twojim przypadku właśnie tak wygląda jak by źle dawkował paliwo po prostu odłącz i sprawdz idaj znać jak coś pozdro!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-227963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Hey, Zrobilem tak jak mowiles, ale to nie to. Ale jest postep, dzisiaj rano wyskoczyla lampka silnika, podlaczony do kompa wyskoczyl blad p0400, przeplywomierz ok. Jutro jade do mechanika na czysczenie czegos tam, bo to podobno o to chodzi, nie wiem dokladnie dopiero ucze sie auta Dam znac jak bedzie ok i o co dokladnie chodzilo jesli naprawi ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-227722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ok napisz jak ci zrobi co tam było bo sam jestem ciekaw pozdro!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-227598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam, zostal wyczyszczony kolektor. Syfu pelno, ale niestety to nie pomoglo Mocy dalej brak, przyspieszenia to zero, po wlaczeniu turbiny lepiej ale tyo i tak nie to co bylo. Samochod muli, gdy wlacza sie kontrolka silnika odlacza turbine i jest dramat. Zauwazylem ze kontrolka wlacza sie na jakis wybojach, progach zwalniajacych, jak jade z gorki dluzej i na chamowaniu. jak jade dluzej na 5 biegu i np pod gorke to czesto sie wylacza i wtedy zalacza sie turbina... Moze ktos ma pomysla co to moze byc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-226995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 trochę mnie to dziwi że na kompie nic nie wykazało ! ale skoro nic nie wyakazało to może jest problem z wydechem powietrza ? kurcze kiedyś mój kolega miał strasznie zawaloną jakimiś syfami w tylną cześć tłumika prawie przy wylocie w polonezie i strasznie sie mu przez to dławił ale to jest tylko taka stara śmieszna historia tylko jak kurcze na kompie nie wykazuje co jest to ciężko w ogóle cokolwiek powiedzieć a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat swojego samochodu mam książke w pdf sam naprawiam opel astra i zafira daj mi emaila na moje gg to ci wyśle   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14622-muli-na-niskich-obrotach/#findComment-226930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.