Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Cześć Mam astre z 2003 roku 100 tys km, i mam nastepujacy problem. Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/h i auto nie wchodzi na wyzsze obroty, nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecy. Tak samo jak jade pod gorke, gaz mam w podlodze - max i auto po gore wogole nie przyspiesza? Spalanie jest normalne , male, auto nie kopci, nie swieci sie zadna kontrolka, temperatura ok, zadnych innych objawow. W czym moze tkwic problem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 4000 obr. max to tryb awaryjny silnika samochód napewno w pamięci ma zakodowane będy. w tych silnikach bardzo często zapychał się zawór EGR . test na komputerze prawde ci powie pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 tomaszqla, w benzynie owszem tryb awaryjny to 3500-4000 ale nie w dieslu ktory sie wkreca sporo nizej zawor EGR wywala odrazu kontrolke silnika na desce jak to DTL 82 konny to nie ma co sie spodziewac wyscigowych osiagow 101 konny tez nie jest demonem predkosci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecyNie ma się czemu dziwić jeżeli prędkość obrotowa mocy maksymalnej w X20DTL (82KM) wynosi 4300 obr/min. Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/hAle nie jest normalne by auto które powinno gonić 170 z wielkim trudem osiąga 140.Rozpoczął bym od wymiany: - filtra powietrza - filtra paliwa - przeczyszczenia kolektora ssącego - no i tutaj bym szukał winowajcy przepływomierz Być może przepływka jest winna że auto jest mułowate   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecyNie ma się czemu dziwić jeżeli prędkość obrotowa mocy maksymalnej w X20DTL (82KM) wynosi 4300 obr/min. Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/hAle nie jest normalne by auto które powinno gonić 170 z wielkim trudem osiąga 140.Rozpoczął bym od wymiany: - filtra powietrza - filtra paliwa - przeczyszczenia kolektora ssącego - no i tutaj bym szukał winowajcy przepływomierz Być może przepływka jest winna że auto jest mułowate Też bym stawiał na przepływkę skoro nie palą się kontrolki i nie dymi. Kolega pisze w temacie, że to 2.0 DTI więc spokojnie powinien się wkręcać na 4500 obr. a nawet więcej. Polecam wizytę u dobrego mechaniora znającego sie na dieslach opla i podpięcie do kompa. aso raczej odradzam bo kazą ci pewnie wymienić pompę wtryskową   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.