Skocz do zawartości

Astra 2 DTI 2.0 problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Mam astre z 2003 roku 100 tys km, i mam nastepujacy problem. Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/h i auto nie wchodzi na wyzsze obroty, nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecy. Tak samo jak jade pod gorke, gaz mam w podlodze - max i auto po gore wogole nie przyspiesza? Spalanie jest normalne , male, auto nie kopci, nie swieci sie zadna kontrolka, temperatura ok, zadnych innych objawow. W czym moze tkwic problem ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

4000 obr. max to tryb awaryjny silnika samochód napewno w pamięci ma zakodowane będy. w tych silnikach bardzo często zapychał się zawór EGR . test na komputerze prawde ci powie pozdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220257
Udostępnij na innych stronach

tomaszqla, w benzynie owszem tryb awaryjny to 3500-4000

ale nie w dieslu ktory sie wkreca sporo nizej

 

zawor EGR wywala odrazu kontrolke silnika na desce

 

jak to DTL 82 konny to nie ma co sie spodziewac wyscigowych osiagow

101 konny tez nie jest demonem predkosci

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220255
Udostępnij na innych stronach

nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecy

Nie ma się czemu dziwić jeżeli prędkość obrotowa mocy

maksymalnej w X20DTL (82KM) wynosi 4300 obr/min.

Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/h

Ale nie jest normalne by auto które powinno gonić 170 z wielkim trudem osiąga 140.

Rozpoczął bym od wymiany:

- filtra powietrza

- filtra paliwa

- przeczyszczenia kolektora ssącego

- no i tutaj bym szukał winowajcy przepływomierz

Być może przepływka jest winna że auto jest mułowate :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220206
Udostępnij na innych stronach

nie moge osiagnac na obrotomierzu 4 tysiecy

Nie ma się czemu dziwić jeżeli prędkość obrotowa mocy

maksymalnej w X20DTL (82KM) wynosi 4300 obr/min.

Auto jest "mulowate" jade na trasie okolo 130,140 km/h

Ale nie jest normalne by auto które powinno gonić 170 z wielkim trudem osiąga 140.

Rozpoczął bym od wymiany:

- filtra powietrza

- filtra paliwa

- przeczyszczenia kolektora ssącego

- no i tutaj bym szukał winowajcy przepływomierz

Być może przepływka jest winna że auto jest mułowate ???

Też bym stawiał na przepływkę skoro nie palą się kontrolki i nie dymi. Kolega pisze w temacie, że to 2.0 DTI więc spokojnie powinien się wkręcać na 4500 obr. a nawet więcej. Polecam wizytę u dobrego mechaniora znającego sie na dieslach opla i podpięcie do kompa. aso raczej odradzam bo kazą ci pewnie wymienić pompę wtryskową :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/14710-astra-2-dti-20-problem-z-obrotami/#findComment-220139
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności