Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam oplomaniaków!!! Na wstępie proszę o niekrzyczenie na mnie, że temat w kółko wałkowany, mój problem chyba jest inny. Zacznę od początku. 1 pażdziernika padła mi pompa wtryskowa 180tys km 2300zł w Woznikach z wymianą przepływów i czyszczeniem kolektora i egra. Od tej pory zaczęły się problemy a mianowicie gdy zimny silnik, a świece nie grzeją trza długo kręcić, potem już pali od strzała, więc pojechałem do ASO wgrałem nowego softa, świece palą od 20 stopni!!! Wykryli błąd 0115 czujnik temp, wymieniłem na bosha 41zl. Rano na dworze 13 stopni świece zagrzały pali od strzała, 8 godzin pózniej po robocie 16 stopni świece nie grzały trza długo kręcić. Powiedzcie mi dlaczego raz świece grzeją a raz nie, gdy grzeją pali na dotyk. Czyżby przekażnik od świec, a może pompiarz coś zle poskładał, mam gwarancję na pompe, ale to kawałek drogi odemnie. Już nie mam siły do tego auta. Z góry dzięki i bezawaryjności życzę!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Podłączę się. Czasem (bardzo rzadko) zdarza mi się to samo - dokładnie to samo Jak za 2 razem (nie katuję go) włączę to świece grzeją. Czujnik temp? czy przekaźnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a u mnie odwrotnie jak zimny jest pali na dotyk jak gorący portafi nawet zgasnąc i trzeba czekać aż ostygnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 To niestety pompa kolego - hydrauliczny przestawiacz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 To niestety pompa kolego - hydrauliczny przestawiacz Mam rozumieć, "To niestety pompa kolego - hydrauliczny przestawiacz" że to nie do mnie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 hydrauliczny przestawiacz" że to nie do mnie?? NIE do ciebie tylko do kol.mech124, takie objawy za tym przemawiają ! wystarczy dla sprawdzenia polać po pompie zimna wodą!! .Po korpusie pompy!! Jezeli odpali bez problemu to jest objaw zacierania przestawiacza konta wtrysku!!. Tego tłoczka!! Widać nawet dwa miejsca zacierania. http://img356.imageshack.us/img356/1477/p1030281ij5.jpg damo, kol. świece grzeją zawsze do temp. około 40*C kwestia tylko czy zobaczyc można kontrolkę!! .Ale ona tylko i wyłącznie sugeruje nam ze mamy odpalić po zgaszeniu tej kontrolki!! Więc nie zobaczenie jej nie oznacza ze świece nie grzeją!! Gdyby było inaczej to sygnalizuje to kontrolka awarii w systemie elektronicznym. Jedyne problemy to jest czujnik temp. silnika! bo on może a w zasadzie bardzo często jest uszkodzony!! i oszukuje nam ECU ''" Czyli sterownik silnika!! Więc jak juz kiedys pisałem aby to sprawdzić to zdejmujemy kabel z wtyczki tego czujnika i zapalamy!! .Widzimy wtedy różnice! podczas rozruchu!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 no to ładnie znowu mnie załamujecie,najpierw głowica a teraz pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 o to ładnie znowu mnie załamujecie,najpierw głowica a teraz pompa No nie koniecznie kol.mech124, masz silnik po remoncie więc mogą to byc ustawienia itp. Ale co do pompy też sa identyczne objawy ! Z tym że ja chłodząc wiemy że to ona jest tego powodem!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-226141 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 rozgrzałem silnik do temp 90 C ,gaśnie kiedy chce,, polałem wodą po korpusie pompy i nic nie zapaliłem astry,odstała godzinkę i zapaliła,OPELTECH pokazuje BŁĄD P1220,CZY TO POCZĄTEK ZACIERANIA SIĘ PRZESTAWIACZA WTRYSKU   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14779-k%C5%82opoty-z-odpaleniem-20-di/#findComment-224999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.