Gość Anonymous Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 witam wszystkich mam pytanie dotyczące silnika 2,0 DTL. Po postoju ponad 8-12 h po zagrzaniu świec silnik zapala i zaraz gaśnie, za drugim razem pali na "dyg". Oczywiście odpalenie ciepłego odbywa się bez problemów i wszystko chodzi OK (przebieg 101 tys) czy myślicie ze nalezałoby zmienić dawkę paliwa na rozruchu pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Hmmm może i tak bo wygląda na to jak by śilnik się zalewał a to pewnie przez złe ustawienie zapłonu.Pozatym pierwszy raz słysze o takim przypadku ale dizle mają coś w formie zssanie własnie przez przestawianie się zapłonu przy zimnym śilniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Koszt 6 zl.Metr przewodu paliwowego i nozyczki oraz odrobine cierpliwosci.Silnik zapowietrza sie nimi odpala ci na chwile a potem gasnie,zapowietrza sie i hehłasz go az do konca akumulatora.Skad ja to znam.Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 bokers opisz może dokładniej rozwiązanie problemu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 zdejmujesz pokrywe z napisem ecotec,rozpinasz wszystko aby dojsc do przewodow ktore juz widzisz,przewody 3,2 mm zwykle paliwowe,kupisz na kazdej stacji benzynowej czy sklepie z czesciami.Usuwasz stare przewody:4 krotkie wychodzace nad wtryskami,1 dlugi poprzeczny ktory jest z nimi polaczony i jeden dlugi ktory od niego odprowadza.Jak je zdejmiesz zobaczysz ze sa zmurszale.Wycinasz z metra nowe na wymiar starych i tworzysz ta cala siec od nowa.Jakies 40 min roboty.Uwazaj jak bedziesz wyciagal te krotkie aby ich nie po urywac bo ich czesc zostanie wtedy w otworach gdzie nadziane sa one na krotkie metalowe koncowki.Wowczas bedziesz musial wydlubac to co zostalo w otworakach bo nie wcisniesz nowego przewodu.Nie ma strachu-spokojnie dasz rade.Tez nie jestem mechanikiem.I uwazaj sa ludzie ktorzy dali sie wrobic w wymiane pompy ktora do DTL kosztuje w INTERCARS 7200zlotych>Dobrze widzisz 7 tys.Powodzenia.Nie sluchaj mechanikow,zrob jak mowie,bo wiem co mowie.Koszt 6 zl a jaka ulga rano   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 sie manko bokers, zrobilem to o czy piszesz ale w salonie opla placac za wezyk prawie 100 za/mb lacznie z wymiana filtra paliwa i odpowietrzeniem ukladu po zmienie wezykow jak i po 4 dniach i dalej sie to zdarza. Czasem jak trafie noga na odpowiednie polozenie pedalu gazu przy zapalaniu to od razu zapali - myslisz ze to zapowietrzenie nadal a nie brak paliwa? Dodam ze rzadko ale jadac na 4 powyzej 1500 obr/min ale do 2000 jak zdejme noge z gazu i za chwile go dodam to czasem ledwo wyczuwalnie autko zrobi takiego zajaczka do przodu - tu tez myslisz ze to zapowietrzenie a nie brak "pradu" na bezposrednim biegu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Wezyk kosztuje 6,5 za metr i jest taki sam jak ten od opla ale jak chcesz.Ja mialem ten sam problem i to bylo to a winy tez szukalem wszedzie.Serwis chyba dobrze to zrobil ale pewnosc jest tylko wtedy kiedy zrobisz to sam.Mi podczas jazdy nic sie nie dzialo.Trzeba miec nadzieje ze to nie pompa.A jesli chodzi o zapowietrzanie to to przeciez jest brak paliwa ktore cofa sie pod wplywem powietrza bo nie ma podcisnienia.Kombinuj,sprawdz sam te wezyki-tam naprawde nie idzie nic zepsuc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Sprawdz ustawienie zapłonu.Może faktycznie to pompa lub wtryski chodz mam nadzieje że nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-350105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigsuch Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Witam. Miałem również problem z porannym zapalaniem. Zastosowałem się do rady "bokersa" i sam wymieniłem przewody przelewowe. Nie jest to trudne, mnie zajęło ok. 1h . Trzeba tylko uważać przy zdejmowaniu starych i najlepiej robić na ciepłym silniku, przewody gumowe są wtedy bardziej elastyczne. W moim przypadku trzy z pośród czterech przewodów osadzonych na wtryskiwaczach miały luzy, poprostu kręciły się bez zbytniego oporu. Pewnie tam dostawało się powietrze. Czwarty był szczelny i przy jego zdejmowaniu niestety urwała się końcówka. Ale nie było strachu, wziąłem cieńki wkrętak i wydłubałem to co zostało. Póżniej podocinałem nowe przewody, złożyłem całośc i (jak dotąd) hula - nawet nie musiałem odpowietrzać układu wtryskowego po tej operacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1482-odpalanie-20-dtl/#findComment-234798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.