Gość Anonymous Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Jeżeli chodzi jak diesel to łańcuch rozrządu jest do wymiany. To najwieksza wada tego silnika. Chociaż panowie w ASO Opla twierdzą że łańcucha się nie wymienia i auta firmowe jeżdżą bez wymiany na takim klekoczącym łańcuchu i nic się nie dzieje. Tak poza tym to stałą usterką jest przeciekający czujnik ciśnienia oleju, choć ostatnio w ASO pojawiły się jakieś ulepszone z taką siateczką metalową - może wytrzymają dłużej. Zamienników wogóle nie warto kupować. A co do spalania to moja Corsa na trasie przy około 100km/h spala poniżej 5litrów, na mieście jakieś 6,5l. To jedyna zaleta tego silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14944-mam-dwa-problemy-w-mojej-corsie-c-10-12v/page/2/#findComment-223995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Mi Corsa B 1.0 bierze 5,5 do 6 l - małe miasto i krótkie trasy - myśle ze na trsie powinien ponizej 5 zejsc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14944-mam-dwa-problemy-w-mojej-corsie-c-10-12v/page/2/#findComment-222085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 a czy to że benzyniak chodzi jak diesel (chodzi mi o głos) to też jest normalne? no silnika 1.0 12v jest napędzany łańcuchem rozrządu. Są dwie przyczyny kiedy xzaczyna stukać to są 2 powody albo jest za niski stan oleju w silniku albo będzie trzeba wymienić łańcuch, wystarczy najprowdopodobniej wymienić sam łańcuch. pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14944-mam-dwa-problemy-w-mojej-corsie-c-10-12v/page/2/#findComment-221916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 wystarczy najprowdopodobniej wymienić sam łańcuch. pozdr Wymiana samego łańcucha nie rozwiąze problemu,przerabiałem to w swojej Corsie,łańcuch możesz zostawic ten sam ale musisz wymienić napinach mechaniczno-hydrauliczny,bo to on jest mało żywotny.Cały rozrząd to drogi interes,kosztuje około 700 zł.,a sam napinacz około 70zł.A to ze silnikiem trzęsie to normalne mój teśc jeździ 1.0 i telepie strasznie i stukot diesla tez normalka.Ja miałem 1.2 i tego problemu nie było z racji 4 cyl.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14944-mam-dwa-problemy-w-mojej-corsie-c-10-12v/page/2/#findComment-221803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.