Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam moja viki spaliła 3 alternatory co to morze być? jestem w rozpaczy proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 1. Witamy się w innym temacie. 2. Trochę słabo opisałeś swój problem i oczekujesz trafnej diagnozy ?? 3. Co to znaczy "spaliła 3 alternatory" ?? a. Stanęły w płomieniach ? b. Uszkodził się regulator? c. Uszkodzeniu uległy diody prost.? d. Spaleniu uległo uzwojenie alternatora? e. Jakie jest napięcie akumulatora i jakie nap. ładowania ?? Może masz jakieś zwarcie w instalacji. Co powoduje duże zapotrzebowanie na prąd w instalacji i spalenie alternatora. Lub sam akumulator ma zwarcie na celach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/#findComment-223595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 W kazdym alternatorze siadał regulator napiecia diody pewnie tez. 3 z nich po za montowaniu dawał napiecie do 14 vol. Wszystko bylo cacy kontrolka zgasla po przejechaniu 100 metrow ponownie zapalila sie kontrolka ladowania napiecie było juz prawie 20 vol. [ Dodano: Sob Lis 15, 2008 14:14 ] Czy silnik powinien być połączony masą z karoseriom czy brak masy może powodować urzkodzieniem regulatora napięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/#findComment-223560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIX2 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 W kazdym alternatorze siadał regulator napiecia diody pewnie tez. 3 z nich po za montowaniu dawał napiecie do 14 vol. Wszystko bylo cacy kontrolka zgasla po przejechaniu 100 metrow ponownie zapalila sie kontrolka ladowania napiecie było juz prawie 20 vol. [ Dodano: Sob Lis 15, 2008 14:14 ] Czy silnik powinien być połączony masą z karoseriom czy brak masy może powodować urzkodzieniem regulatora napięcia. Kontrolka powinna gasnąć zaraz po odpaleniu. A nie po 100m. Silnik powinien być połączony z masą i raczej jest przez rożnego rodzaju mocowanie silnika w nadwoziu i przecież przykręcony jest do niego alternator. Objawy wskazują na zwarcie w instalacji dobry elektryk powinien znaleźć przyczynę uszkodzenia alternatora a nie usuwać jego skutki. Od czego zaczęła się ta usterka ?? Nie ma problemów z odpalaniem ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/#findComment-223198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 kontrolka zgasła po odpaleniu ,tylko po 100m zapaliła się znowu uszkodził sie następny regulator cały alternator był po regeneracji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/#findComment-223006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 brak masy na altku albo silniku od tego bym zaczal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15046-elektryka/#findComment-222998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.