Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Wiesz.. u mechanika na techu wykrylo jakies bledy ale je skasowal więc teraz muszę zaczekać aż problem się powtórzy i jak najszybciej do ASO pojechać na diagnozę. Jak stwierdzą to samo to będę wiedział co robić. Jak coś innego to zostawię auto u nich i niech naprawiają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-220472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adix Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Dziwi mnie jedna rzecz, że jeśli to czujnik to kontrolka jakaś powinna się zaświecić a u mnie się nie zaświeca, kontrolka pojawia mi się tylko jak odpalam zimny silnik, a jak odpalam ciepły to się nie pokazuje.. Jeśli już są czujniki, sterowniki, komputery w tych samochodach to po podłączeniu pod kompa powinno wyjść wszystko, a nie parę rzeczy albo nic..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-220422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Adix, u mnie tez sie nie swieci kontrolka, ale wydaje mi sie ze to wina zarowki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-220419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Adix, u mnie tez sie nie swieci kontrolka, ale wydaje mi sie ze to wina zarowki Pisałem wcześniej jak chcesz sprawdzić kontrolkę to odłącz np. na chwilę przepływomierz. A co do problemu to może poczytajcie co ludziom dolegało z tymi silnikami i może znajdziecie jeszcze u was jakieś objawy. http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=22828 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=22629 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=20771 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=20590 Ogólnie zasada jest taka, że walnięty sterownik pompy wtryskowej sprawia, że samochód cięzko odpala po nagrzaniu i dość czesto gaśnie podczas jazdy natomiast zimny zapala bez problemu (wiąże się zwykle z przerwaniem styków etc w samym sterowniku, tak on wygląda http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33 i na zdjęciach widać jego uszkodzenia). Czujnik położenia wału natomiast w tym silniku objawia się warczeniem,klekotem etc, czyli niby tym co macie ale na odległość to nikt Wam na 100% nie zdiagnozuję usterki. A jeszcze jedno mi przychodzi do głowy, czy silnik na wolnych obrotach pracuje równo bo jak nie to może winne są wcześniej wspomniane przeze mnie luzy zaworowe. Może być też winne paliwo a raczej jego jakość Chyba za dużo jest "może być", przydałaby się wróżka ALE DO WASZEGO PRZYPADKU PASUJE NAJBARDZIEJ TEN TOPIC: http://forum.opel24.com/printview.php?t=16501&start=0 gdzie tak jak wcześniej mówiłem usterką był czujnik położenia wału pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-220040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 tasioo, jesteś wielki Miałeś rację ten ostatni wątek pasuje jak cholera, wczoraj wymieniłem ten czujnik.. w weekend jadę w dłuższą trasę, sprawdzę czy to właśnie to było problemem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-220020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adix Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Wymieniłem ten czujnik na Mitsubishi, koszt czujnika - 170 zł, koszt robocizny 50 zł.. czyli nie, aż tak jeszcze drogo i teraz muszę sprawdzić auto na trasie, jak coś to dam znać.. tasioo dzięki za wszelką pomoc i porady! mgrom dzięki za wszystko, oby to było to..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-219610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Mały off-topic Dzwoniłem do ASO NIVETTE i pytam o czujnik położenia wału korbowego do silnika Y17DTL... na co gość z serwisu mówi "nie ma takiego silnika, jest Y17DT i Z17DTL" Załamałem się...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-219581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adix Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 mgrom ja mam silnik Y17DT (isuzu) i Ty pewnie masz taki sam jak wnioskuję po Twoim opisie.. Jest jeszcze X17DTL, ale Z17DTL chyba nie ma bo patrzyłem w instrukcji.. Ja kupiłem oryginalny (tzn. mechanik kupił) w serwisie opla: General Motors - Mitsubishi (made in Italy) dla Opel Gstra G 1.7 DTI (to dla osób które będą miały podobny kiedyś problem). Czas tylko sprawdzić jak się będzie sprawował i czy problem zostanie usunięty.. ehh..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-219536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Y17DTL (oznaczenie 1.7di) to jest ten sam silnik co Y17DT (oznaczenie 1.7dti), y17dtl ma tylko obniżoną moc z 75km do 65km przez brak intercoolera i inne mapy wtrysku, natomiast wszystkie czesci od wtrysków po przez wszystkie czujniki,turbo etc są takie same jak do y17dt. Tu macie zdjecia obu silników http://www.corsaclub.pl/zdjC.php z17dtl to rozwiniecie konstrukcji y17dt i ma już common raila i 80km, jest jeszcze mocniejsza wersja z17dth 101km. A to "Z" oznacza , że silnik spelnia normy emisji spalin Euro4 a "Y" to euro 3 itd (przydaje się w Niemczech ) Tutaj jakis czas temu zostały wyjaśnione wszystkie oznaczenia silników 1.7, od oplowskiego x17dtl do wszystkich wariacji silnika isuzu (czytajcie moje odpowiedzi): http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23853&postdays=0&postorder=asc&start=0 Ps. fajna sprawa z tym czujnikiem mitsubishi, tylko 170zł za oryginał, muszę to zapamiętać jakby coś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-219510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja też mam Mitsubishi wmontowany niestety Warszawa droższa i za czujnik dałem 198zł a za montaż 100zł. [ Dodano: Sob Lis 29, 2008 21:20 ] tasioo, POKŁON!! Przejechałem z Warszawy do Gdyni, jechałem A1, śmigałem 150km/h, więc silnik dostał porządnie. Zero warczenia!! Wielkie dzięki za wszystko. Adix mam nadzieję że u Ciebie też wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15121-silnik-warczy-po-d%C5%82u%C5%BCszej-je%C5%BAdzie-pomocy/page/4/#findComment-219461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.