Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o pomoc kupiłem niedawno Vectre 96 r. 1.8 16V silnik ECO. Podczas jazdy zauważyłem gdy ostro zahamowałem że koła się zablokowały więc wydaje mi się że nie działa mi ABS.I tak za każdym razem się blokują. Po odpaleniu auta kontrolka gaśnie normalnie. Czy mógłbym prosić o pomoc to moje pierwsze auto więc jestem zielony.Czy wie ktoś co może być powodem tej usterki ? Auto było sprowadzone z Niemiec.

https://forum.opel24.com/topic/15131-problem-z-abs/

sa dwie mozliwosci

albo mylnie odczuwasz blokowanie kol

to moje pierwsze auto więc jestem zielony

jezeli podaczas hamowania czujesz drgania pedalu hamulca

i slyszysz dodatkowo terkotanie z pompy to ABS dziala

druga to taka ze kupiles auto od oszusta

ktory podpial kontrolke ABS pod inna (dlatego gasnie)

w celu zamaskowania usterki

niestety ABSu nie da sie zdiagnozowac zadna domowa metoda

trzeba go podlaczyc pod komputer diagnostyczny

to chyba na tyle

https://forum.opel24.com/topic/15131-problem-z-abs/#findComment-222639

i tak właśnie wygląda kupowanie samochodu z UE. Tylko że problem nie leży tutaj w tym że są z UE tylko w tym że są sprowadzane do Polski i właśnie tu sprzedawane i teraz trzeba ruszyć głową i pomyśleć jak ktoś kto poświęcił tyle czasu (szukanie,jazda do np. Niemiec,powrót) i jemu się to opłaca odpowiedz jest jedna po prostu kupują tam auta co mają kilometrów natrzaskane jak taksówka i do tego z jakąś wadą. Ja osobiście szukałem autka sam przy pomocy znajomego który mieszka w Niemczech i po którejś próbie opadły mi ręce te autka za 2000 E to są wraki przywożone do polski i najtańszym kosztem naprawiane i oczywiście przebiegi nigdy nie są autentyczne

Po auto za granice najlepiej jechać samemu sprawdzić je i nie kupować od dilerów tylko od prywatnych osób z autentyczną książką serwisową.

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 20:51 ]