Gość barteklodz Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 tak o to chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Opis jest na stronie 119. Czy "termostat" wykrywajacy te +- 20*C to jest to ustrojstwo w okolicy strzalki nr 3? Moglby ktos zrobic fotke takiej pompy ale patrzac z gory?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Opis jest na stronie 119. niestety nie w mojej instrukcji (jest tylko coś o filtrze paliwa), ale wiem już mniej więcej o co chodzi. Jeszcze tylko jedno pytanie. jak poznam, że ssanie się wyłączyło? (nie wliczając tego, że obroty zmaleją) czy linka się cofnie, lub może jakaś inna cześć pompy "przeskoczy"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 cytat z ksiazki: Silniki 17 YD; 17 DR; X17 DTL Pompa wtryskowa BOSCH Przy zimnym silniku (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) musi istnieć 2 do 3 mm szczelina między zaciskiem na cięgle zimnego rozruchu a dźwignią pompy wtryskowej. Przy wyższych temperaturach silnika cięgło oddziaływuje na dźwignię. • Uruchomić zimny silnik. Prędkość obrotowa zimnego silnika (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) powinna wynosić około 1200 obr/min. W razie potrzeby dokonać regulacji śrubą (1, rys. E 3540). • Wyregulować prędkość obrotową ciepłego silnika śrubą (2). Sruba nr 1 to na Twoim zdjeciu nr 5, sruba nr 2 to sruba nr 6 ze zdjecia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 cytat z ksiazki: Silniki 17 YD; 17 DR; X17 DTL Pompa wtryskowa BOSCH Przy zimnym silniku (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) musi istnieć 2 do 3 mm szczelina między zaciskiem na cięgle zimnego rozruchu a dźwignią pompy wtryskowej. Przy wyższych temperaturach silnika cięgło oddziaływuje na dźwignię. • Uruchomić zimny silnik. Prędkość obrotowa zimnego silnika (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) powinna wynosić około 1200 obr/min. W razie potrzeby dokonać regulacji śrubą (1, rys. E 3540). • Wyregulować prędkość obrotową ciepłego silnika śrubą (2). Sruba nr 1 to na Twoim zdjeciu nr 5, sruba nr 2 to sruba nr 6 ze zdjecia. wielkie dzięki. widzę, że Ty masz polską instrukcje, a ja mam niemiecką auto było sprowadzone z Austrii. Żeby zwiększyć dawkę paliwa na ssaniu mam tą śrubę wkręcić czy wykręcić ? do tego barteklodz mówił o lince biegnącej od 7 do 8, a nie o śrubach. [ Dodano: Nie Lis 23, 2008 19:00 ] cytat z ksiazki: Silniki 17 YD; 17 DR; X17 DTL Pompa wtryskowa BOSCH Przy zimnym silniku (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) musi istnieć 2 do 3 mm szczelina między zaciskiem na cięgle zimnego rozruchu a dźwignią pompy wtryskowej. Przy wyższych temperaturach silnika cięgło oddziaływuje na dźwignię. • Uruchomić zimny silnik. Prędkość obrotowa zimnego silnika (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) powinna wynosić około 1200 obr/min. W razie potrzeby dokonać regulacji śrubą (1, rys. E 3540). • Wyregulować prędkość obrotową ciepłego silnika śrubą (2). Sruba nr 1 to na Twoim zdjeciu nr 5, sruba nr 2 to sruba nr 6 ze zdjecia. wielkie dzięki. widzę, że Ty masz polską instrukcje, a ja mam niemiecką auto było sprowadzone z Austrii. Żeby zwiększyć dawkę paliwa na ssaniu mam tą śrubę wkręcić czy wykręcić ? do tego barteklodz mówił o lince biegnącej od 7 do 8, a nie o śrubach. mówiąc instrukcje miałeś na myśli książkę "Sam naprawiam". Ściągnąłem sobie ją w pdf i teraz już wiem co i jak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Żeby zwiekszyć dawkę paliwa na ssaniu to śrube nr1 a na twoim zdjęciu nr5 musisz wykręcać, ale pamietaj żeby robić to na zimnym silniku wówczas bedziesz mógł dokładnie ustawic obroty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 A co z tym termostatem? :>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15268-problem-z-odpaleniem-diesla/page/2/#findComment-220576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.