Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Akumulator po postoju samochodu przez 30 godzin podwał napięcie 12,4 V, Po odpaleniu silnika napięcie w instalacji było 14,4 V. Niestety jeszcze nie zmierzyłem podczas odpalania i innych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-219627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Akumulatory rozruchowe - jak sama nazwa wskazuje powinno się sprawdzać podczas rozruchu. Są do tego specjalne opornice - warsztaty elektryczne je mają. Koszt sprawdzenia nieduży - przy okazji sprawdzą też poziom i gęstość elektrolitu w akumulatorze oraz napięcie ładowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-219604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 do wymiany akumulator pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-219452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 W pierwszym rzędzie sprawdź połączenia prądowe (grube kable) do masy oraz czystość i pewność zacisków na akumulatorze. Rozrusznik pobiera nawet kilkaset amperów co na słabym styku powoduje duży spadek napięcia a później kup nowy akumulator Jeśli grzeje się jakiś styk świadczy to o tym, że ma jakąś znaczącą do płynącego prądu rezystancję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-218943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Dla zwiększenia prądu rozruchu odłączane jest radio,światła,nawiew, być może i liczniki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-218933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Witam, mam podobny przypadek przy odpalaniu jak tu opisywany z tym ze moje zegary nie cofaja się tylko jedynie "cieżko" odpala i nie raz zapala się ikonka ABSu, byłem w serwisie opla i powiedzieli że świece i akumulator wporządku, czy w moim przypadku jednak akumulator pada?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-210665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek_2013 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 U mnie też czasami przy rozruchu zegary cofają się do tyłu. Akumulator jest nowy. Dodatkowym objawem u mnie jest to, że podczas kręcenia kierownicą na postoju ( na biegu jałowym ) lekko przygasają światła. Podejrzewam, że problem jest spowodowany złym ładowaniem akumulatora ( alternator lub regulator napięcia ). Po Nowym Roku jadę do elektryka, jak coś się dowiem dam znać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-209814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 U mnie też czasami przy rozruchu zegary cofają się do tyłu. Akumulator jest nowy. Dodatkowym objawem u mnie jest to, że podczas kręcenia kierownicą na postoju ( na biegu jałowym ) lekko przygasają światła. Podejrzewam, że problem jest spowodowany złym ładowaniem akumulatora ( alternator lub regulator napięcia ). Po Nowym Roku jadę do elektryka, jak coś się dowiem dam znać. no to się odezwij - bo ja tez tak mam z tym schodzącym światłem na postoju choc niektórzy twierdzą że to normalne przy elektrycznym wspomaganiu kierownicy - do tego zapala się kontrolka abs (układ dobry sprawdzone ) oraz nie działa prędkosciomierz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-209803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 zbyszek_2013, możliwe ze tak jest u ciebie bo na małych obrotach altek wytwarza mniejszy prąd jak przy wyższych obrotach np.podczas jazdy,lub przyciera się pompka wspomagania i pobiera więcej prądu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-209776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ja dziś rano mierzylem jakie moja bateryjka ma napecie i przed odpaleniem (po jedno dniowym nie ruszaniu sie i temperatura rano -3 stopnie) miał 11V a po odpaleniu silnika ponad 13V, wiec to raczej akumulator ? a i kontrolka od ABSu dalej sie włącza a układ sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15380-astra-dti-odpalanie-powoduje-cofanie-zegarow-w-lewo/page/2/#findComment-209744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.