Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 W mojej Astrze ścina przednie opony od środka, lewą bardziej. Przy jeździe na wprost kierownica jest nieco skręcona w lewo ale samochodu nie ściąga. Ostatnio wymieniłem tuleję wahacza i bez zmian. Nie znam historii samochodu ale czy przy ustawieniu zbieżności należy najpierw wyprostować kierownice? Czy raczej zostawić ją w obecnym położeniu a po ustawieniu zbieżności przestawić samą kierownicę?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 kierownica musi byc zablokowana w pozycji na wprost i dopiero ustawiana zbieznosc i geometria   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 czy przy ustawieniu zbieżności należy najpierw wyprostować kierownice? po ustawieniu zbieżności, robi się ewentualną korektę na kierownicy, jeśli po ustawieniu zbieżności kierownica nie jest prosto, to zdejmuje się ja i przestawia. Co do zbieżności, może ktoś wymieniał końcówki drążków i nie ustawił jej z powrotem? Przyczyn jest wiele, zbieżność to koszt około 60-100zł [ Dodano: Wto Lis 25, 2008 14:13 ] kierownica musi byc zablokowana w pozycji na wprost i dopiero ustawiana zbieznosc i geometria albo tak, a przestawia się chyba wtedy jak coś było na niej przestawiane, generalnie na przyrządach wszystko wyjdzie, jeśli bedzie możliwość ustawienia zbieżność na kierownicy ustawionej na wprost to ok! jak nie to ustawią zbieżność i przestawią kierownicę na wieloklinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 raffi2525, no od tego jest blokada aby nie kombinować z kierownicą i po poprawnych ustawieniach nie ma takiej konieczności   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 no od tego jest blokada aby nie kombinować z kierownicą i po poprawnych ustawieniach nie ma takiej konieczności pewnie zgadzam się w 100%, tylko kiedyś miałem przypadek w Audi 80, że po zbieżności trzeba było przestawić kierownicę, bo do wyprostowania koła kierowniczego brakło by regulacji! Ale jak najbardziej pierw blokujemy kierownicę i ustawiamy dopiero zbiezność   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 no od tego jest blokada aby nie kombinować z kierownicą i po poprawnych ustawieniach nie ma takiej konieczności pewnie zgadzam się w 100%, tylko kiedyś miałem przypadek w Audi 80, że po zbieżności trzeba było przestawić kierownicę, bo do wyprostowania koła kierowniczego brakło by regulacji! Ale jak najbardziej pierw blokujemy kierownicę i ustawiamy dopiero zbiezność Jeżeli drążki kierownicze i same śruby są skorodowane to wystarczy różnica 1-2 zwoi na śrubie i na zbieżności może zabraknąć regulacji, bo ciężko wkręcić skorodowaną śrubę w skorodowany drążek. Sam to przerabiałem, nawet szczotka druciana nie pomogła, trzebaby gwintownika do drążka i narzynki na śrubę lub wymienić oba elementy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzon_de_vito Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Z blokowaniem kierownicy to sie zgadza, ale wtedy nalezy jeszcze sprawdzic czy maglownica jest "na srodku", bo moze ktos kombinowal cos wczesniej i po ustawieniu zbieznosci bedziesz mial rozne promienie zawracania w rozne strony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 jak robi to ktos kto sie zna to to znajdzie gorzej z paprakami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219684 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Jedź na stację diagnostyczną i ustaw zbieżność, to koszt ok. 60PLN, warto!! [ Dodano: Czw Lis 27, 2008 14:29 ] zapomniałem dodać, najprawdopodobnie masz rozbieżność-wtedy zbiera opony od środka. A złe ustawienie kierownicy reguluje się, też drażkami kierowniczymi. ktoś poprzednio spaprał tą sprawę, przy wymianie końcówek drążków.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/15396-zbie%C5%BCno%C5%9B%C4%87/#findComment-219211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.