Skocz do zawartości

cali pali na 3 cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam forumowiczów. Mam bardzonietypowy problem. Dzisiaj rozpedzilem cali do 200km/h i gdy wytracilem predkosc poczulem ze cos jest nie tak z silnikiem. Zaczal palic na 3 gary i spalil ok 1.5litra oleju z silnika na odcinku 10km:(boje sie go teraz odpalac bo nie wiem co jest grane:( czuc bylo olej w spalinach. Płyn chlodzacy jest normalny zadnych dziwnych objawow typu maz na korku. obawiam sie ze padla uszczelka po d głowica. Silnik to 2.0 8V. Chcial;bym sie z wrucic z zapytaniem co mam z takim fantem robic. z gory dziekuje za odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje pomysłowości, prędkości i silnika że kopyta bokiem nie wyciągnął podczas jazdy (chociaż kto wie) :drunk:

wykręć świecę i badaj coby która mokra z oleju była

ale może być nieciekawie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-213167
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

oszedzac go nie oszedzalem powiem szczerze. to i tak nie byl szczyt jego mozliwosc ale nie o to tu chodzi. co sie moglo stac?? zapiekly sie pierscienie?? zastanawiams ie czy nie wlozyc nowego silnika ale napewno nie 8V jak jzu cos to V6.

 

[ Dodano: Wto Gru 16, 2008 22:52 ]

a ja na chiptunig sie juz mialem umawiac toładnie bym narobil sajgonu jak juz nie narobilem:(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-213165
Udostępnij na innych stronach

Dobrze musi chyba walić olejem do cylindra

tyle oleju nie spali, prędzej do wydechu go wywala

czy uszczelka, tłok itd

trzeba obadać : wykręcić i sprawdzić świece

potem "rzucić" okiem na tłok, kompresja, głowica do góry itd

Pewnie, że można v6 - ale wszystko wtedy do wymiany, tyle chyba wiesz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-213155
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak wiem a jakbym wstawil2.0 16V?? to wiem ze komputer bankowo do wymiany i duzy by bylo drobnych przerobek?? na mocowania by chyba nie pasowal co 8V czy dol silnika taki sam?? a dodoam ze od tylu blok silnika zarzygany olejem jest od przodu lekko a od tuly bardzo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-213139
Udostępnij na innych stronach

jak zmieniasz na 16v to musisz zmienic kompa , instalacje silnika , przeplywomierz , kolektor wydechowy , moznaby skrzynie biegow bo zapewne masz F16 zmienic na F20 , a tak to praktycznie nic wiecej :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-213021
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przyczyna znaleziona. 2 tłok odmowił posłuszeństwa kompresja wyszła na 1 tłoku 8 na drugim 0.5 na trzecim 11 i czwartym 11. zmieniam ten jeden tłoczek i wszystkie pierścienie. Dziekuje za wskazowki forumowiczom. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16002-cali-pali-na-3-cylindry/#findComment-212950
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności