Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam, jeżdżę astrą F z '94 roku, silniczek 1.7tdi isuzu 60KW, przebieg 243kkm od kilku miesięcy sporadycznie zdarza mi się (raz, dwa razy w miesiącu) że jak np rozpędzam samochodzik w miarę energicznie i następnie wciskam sprzęgło do zmiany biegu na wyższy (przeważnie przy ruszaniu z jedynki lub zmianie z 2 na 3) i nie wrzucam biegu tylko trzymam wciśnięte sprzęgło to silnik gaśnie. Aby go ponownie odpalić muszę przy przekręconym kluczyku pompować pedałem gazu bo inaczej nie zapali. Przy jeździe na "emeryta" czyli nie nerwowym operowaniu gazem i sprzęgłem nigdy mi nie zgasł. Pytałem kilku mechaników ale każdy miał inna teorię i nie był pewien, ogólnie byli zdziwieni, że w taki sposób może gasnąc diesel. Niestety w internecie nic nie znalazłem i mam do Was pytanie czy ktoś się przypadkiem z takim zjawiskiem nie spotkał?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 jakie ma obroty na jałowym ? zawsze możesz sobie podkręcić lekko śrubkę od jałowych, linka gazu cię doprowadzi do pompy i jeśli jesteś kumaty to będziesz wiedział która ruszyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/#findComment-213135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Z obrotami jest wszystko jak należy na jałowym biegu jest około 900, luzy na zaworach też zostały wyregulowane i nie pomogło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/#findComment-212774 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 zapowietrza sie i brakuje mu paliwka zaczołbym od filtra paliwa,mozna też przedmuchać przewód paliwowy..ten wchodzący od zbiornika do filtra .....pozdrówka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/#findComment-211530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 też bym się podpiął pod ten filtr... sprobuj najpierw go odwodnic ( odkrec pokretlo od spodu i w/g ksiazki odpowietrznik (sruba na klucz 10 chyba) od gory... upusc ok 100 ml (tylko nie do kieliszka i zebys nie pil;)) jesli nie wiesz kiedy byl wymieniany albo nie pamietasz, a przy odwadnianiu nie bardzo cokolwiek bedzie z niego wyplywac to wymien filtr... troche podobne problemy mialem przy tankowaniu na gorszych stacjach, a po wymianie nawet na spirytusie by poszedl do przodu;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/#findComment-210815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Dziwna sprawa problem nie występuje już od około 3 miesięcy a nic nie robiłem, ostatnio zalałem zwyczajowo jak co 5000KM preparat do czyszczenia wtrysków i na wszelki wypadek przy następnej wymianie oleju wymienię również filtr paliwa. Dziekuję wszystkim za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16005-17tdi-isuzu-ga%C5%9Bnie/#findComment-164214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.