Gość zibi Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Robalek12, może błoto na feldze,może ciezarek odpadł,może krzywa felga,a moze opona się rozwarstwia-wszystko to powinno wyjśc na wyważarce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16029-problem-z-kierownic%C4%85/page/2/#findComment-193496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 witam powiem tak: też mi trzęsie kierownicą i przełożyłem opony tylnie na przód i jest lepiej ale trzęsie dałem stare tarcze hamulcowe do przetoczenia i je założyłem bo na nowych pedał hamulca mi pulsował i pomogło bo nie pulsuje ale nadal trzesie ale już mniej,a koła wyważałem z pięc razy i są dobrze wyważone- założe jeszcze opony letnie i zobacze bo może te zimowe mają gdzieś małego niewidocznego guza, a luzów nie mam a podczas jazdy na prostej równej drodze słychac jakby coś biło bo autem dekikatnie trzęsie przy 120kmh   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16029-problem-z-kierownic%C4%85/page/2/#findComment-192454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 witam mam to samo przy 120 kierownica drży opony nowe letnie i zimowe, koła zmieniane tył na przód itd i wali ale też przy hamowaniu odczuwam lekkie bicie podejrzewam tarcze, zauważyłem też jezeli przyspieszam nawet do 140 to kierownica nie drzy ale gdy odpuszcze gaz i już jade jednostajnie 135 to drży.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16029-problem-z-kierownic%C4%85/page/2/#findComment-185757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 A tak w ogóle, to wyważenie jedno, a to co zaraz po wyważeniu - drugie... Na własnym (dwa razy płaconym) przykładzie się przekonałem, aż stary majster od wulkanizacji mnie oświecił, kiedy nowe zimówki szarpały mi kierownicę. Jak zakładają opony na felgę, to wcześniej smarują je na styku taką mydlaną pastą. Zanim ta pasta wyschnie i przyklei oponę, chwilę jeszcze jest śliska. Ostry start, czy gwałtowne hamowanie, żeby przetestować nowe gumy i całe wyważanie bierze w łeb. Opona przesuwa się o kawałek felgi i można zaczynać ważenie od nowa. Polecam pod rozwagę...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16029-problem-z-kierownic%C4%85/page/2/#findComment-185592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 gdy mi kierownica drżała powyzej 100km/h okazało sie w salonie,ze łapa trzymajaca silnik była uszkodzona (pęknieta co w tym stylu) i drgania przechodziły na kierownice,gdy zostala wymieniona wszystko było juz ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16029-problem-z-kierownic%C4%85/page/2/#findComment-176989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.