Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Hej! problem dotyczy Corsy B 1.5TD. Został wymieniony układ prostowniczy przy alternatorze i po odbiorze samochodu z warsztatu mam wrażenie że corse delikatnie znosi na lewą stronę, mam też wrażenie, że jadąc po równej nawierzchni od czasu do czasu musze kontrować. Samo wspomaganie działa też ciut ciężej - są momenty, że obrót kierownicą wykonuje z lekkim wysiłkiem i nagle czuję, że jest o wiele lżej (obrót w granicach 120-180 st)... i teraz pytania: 1) czy przy wymianie układu prostowniczego trzeba coś zrobić ze wspomaganiem - np. rozmontować jakiś element a po zabiegu zamontować? 2) czy odłączenie akumulatora powyżej 24h powoduje jakiś reset ustawień wspomagania lub coś podobnego? Znajomy mówi, że to może być źle naciągnięty pasek pompy wspomagania - co Wy na to? Przy maksymalnym obrocie kierownicy, sluchac jakby tarcie sparciałej gumy - może ślizga się owy pasek? Zanim wymieniłem ukł. prostowniczy przejechałem parę kilometrów i kilometr ze świecącymi się kontrolkami ABSu i poduszek (aku pewnie nie dał rady zasilić tych elementów), zgasł mi na skrzyżowaniu (nie dojechałem do warsztatu). Czy słaby aku mógł namieszać ze wspomaganiem? Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 w Corsie B wspomaganie jest hydrauliczne wiec zaden spadek napiecia ani odlaczenie aku ani nic podobnego sie nie moze wykasowac nic w wspomaganiu sprawdz to co napisales czyli pasek i jego naciag   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/#findComment-212604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 sprawdz to co napisales czyli pasek i jego naciag Orientujesz się czy w modelu B 1.5 TD pasek do alternatora i do pompy wspomagania jest jeden, czy są dwa różne paski? Jeśli jeden, to w warsztacie właście spaprali naciąg paska; jeśli dwa, to być może też...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/#findComment-212583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 podnies maske i zobacz paski sa na zewnatrz widoczne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/#findComment-212520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rahim1946 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 w Corsie B wspomaganie jest hydrauliczne wiec zaden spadek napiecia ani odlaczenie aku ani nic podobnego sie nie moze wykasowac nic w wspomaganiu sprawdz to co napisales czyli pasek i jego naciag tak samo wystepyje elektryczne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/#findComment-461181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 przy silniku 1,5 d wspomaganie jest i wyłącznei hydrauliczne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16049-problem-ze-wspomaganiem-po-naprawie-uk%C5%82adu-prostowniczego/#findComment-461183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.