Skocz do zawartości

Problem z GSi:(


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam jako ze jestem tu od niedawna:]mam problem z moim kadetkiem...mianowicie kilka problemow:P pierwszy to taki ze kadett wskakuje mi na obr.nawet do 3 000tys i nie schodzi:/ podobno to jest siliczek krokowy?drugi problem to taki ze jak bardziej nim przyszaleje tzn.daje mu wiecej gazu na kazdym biegu to olej wypycha bagnet od sprawdzania oleju i w dodatku kopci na biało;/ i jeszcze jedna usterka...nie pokazuje mi temperatury na wyswietlaczu LSD;/ z gory dzieki za pomoc,dodam ze kadett jest 91r 2.0 GSI+LPG

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nic nie musisz wystawiac za płot!! Miałem ten sam problem w calibrze 2.0 8V. To ze wypycha Ci bagnet od poziomu oleju to znaczy ze albpo tłoki sa na granicy wytrzymałosci ale stawiałbym na pierscienie. Jesli silnik nie pracuje rowno to pierscienie i dlatego bije Ci olej, robi sie duze cisnienie na wysokich obrotach i potrafi caly olej przepomowac do kolektora ssacego i dlatego kopci Ci na biało. Jesli chodzi o oboroty to silniczek krokowy wartałoby przeczyscic. Ja u siebie mialem dwa tłoki pekniete jeden calokwice na pol a drugi ukruszony. Remont zamknał sie w 1000zl. Ale wiem na czym jezdze a jak kupisz drugi silnik to kot w worku. Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob Gru 20, 2008 11:45 ]

Nie wykluczam rowniez ze poszła uszczelka pod głowicą ale remoncik sie napewno swięci :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-212123
Udostępnij na innych stronach

a co do pierscieni to mozliwe bo klekocze

To klekotanie to zapewne popychacze bądź panewki :wink:

 

ze wypycha Ci bagnet od poziomu oleju to znaczy

...że umarły pierścienie i bije kompresję do skrzyni korbowej. Więc moim zdaniem nie ma sensu remontować tego, chyba że ma to być silnik rozwojowy jak było w przypadku 8V ja37 :?:

 

Uszczelka pod glowica poszla

I to jest powód kopcenia na biało. Gdyby silnik wsuwał olej to kopciłby na niebiesko jak stare Wartburgi :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-210556
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności