Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam jako ze jestem tu od niedawna:]mam problem z moim kadetkiem...mianowicie kilka problemow:P pierwszy to taki ze kadett wskakuje mi na obr.nawet do 3 000tys i nie schodzi:/ podobno to jest siliczek krokowy?drugi problem to taki ze jak bardziej nim przyszaleje tzn.daje mu wiecej gazu na kazdym biegu to olej wypycha bagnet od sprawdzania oleju i w dodatku kopci na biało;/ i jeszcze jedna usterka...nie pokazuje mi temperatury na wyswietlaczu LSD;/ z gory dzieki za pomoc,dodam ze kadett jest 91r 2.0 GSI+LPG   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ......szukaj drugiego silnika 2.0 8V 115KM (bo chyba taki masz) a ten co teraz jest w aucie wystaw za płot   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-212126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 nic nie musisz wystawiac za płot!! Miałem ten sam problem w calibrze 2.0 8V. To ze wypycha Ci bagnet od poziomu oleju to znaczy ze albpo tłoki sa na granicy wytrzymałosci ale stawiałbym na pierscienie. Jesli silnik nie pracuje rowno to pierscienie i dlatego bije Ci olej, robi sie duze cisnienie na wysokich obrotach i potrafi caly olej przepomowac do kolektora ssacego i dlatego kopci Ci na biało. Jesli chodzi o oboroty to silniczek krokowy wartałoby przeczyscic. Ja u siebie mialem dwa tłoki pekniete jeden calokwice na pol a drugi ukruszony. Remont zamknał sie w 1000zl. Ale wiem na czym jezdze a jak kupisz drugi silnik to kot w worku. Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach. Pozdrawiam [ Dodano: Sob Gru 20, 2008 11:45 ] Nie wykluczam rowniez ze poszła uszczelka pod głowicą ale remoncik sie napewno swięci   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-212123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Uszczelka pod glowica poszla,planowanie glowicy mnie czeka to wiem napewno a co do pierscieni to mozliwe bo klekocze...dzieki wielkie;]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-212037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szajboos Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 a co do pierscieni to mozliwe bo klekocze To klekotanie to zapewne popychacze bądź panewki ze wypycha Ci bagnet od poziomu oleju to znaczy ...że umarły pierścienie i bije kompresję do skrzyni korbowej. Więc moim zdaniem nie ma sensu remontować tego, chyba że ma to być silnik rozwojowy jak było w przypadku 8V ja37 Uszczelka pod glowica poszla I to jest powód kopcenia na biało. Gdyby silnik wsuwał olej to kopciłby na niebiesko jak stare Wartburgi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16086-problem-z-gsi/#findComment-210556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.