Gość pigmalion Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Mam dwa problemy z moją Astrą. 1) Podczas hamowania ( na ostatnim metrze już podczas całkowitego zatrzymania) słychać dziwny dzwięk tarcia, jakby jakieś dwa elementy sięocierały i lekkie piski. Czy jakos moża to wyeliminować ? 2) gdy włącze nawiew na jedynke czy dwójkę ( niewżne czy zimne czy ciepłe) słychac prace silniczka, czy co tam jest, cos piszczy, tyrkocze , czy jak to nazwać. jak można sie do tego dostać ?? Czy wymontowanie przedniego panelu ( za radiem) umożliwi dostanie sie do tego elementu ?? jest to silniczek czy co ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 co do terkotania to pewnie silniczek ma luz albo się zaciera powinien się znajdować pod maską na podszybiu już gdzieś na forum był poruszany ten temat poszukaj co do hamowania wydaje mi się że albo klocki są zużyte albo szczęki albo jakieś podróby kupiłeś i tak będzie się działo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/#findComment-211206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pigmalion Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 nie nic nie kupowałem. A jest taka możliwość, że to od wody mogło się stać, bo teraz jako tako nie słyszę tarcia, ale pisk lekki jest przy końcowym hamowaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/#findComment-211069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 sprawdź stan klocków z przodu a z tyłu zrzuć bębny, jeśli są oryginały to raczej już należało by je wymienić bo przy tym roczniku to już conajmniej 150 tys przejechały   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/#findComment-210977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pigmalion Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ale chwila ! nie znam się, ale nożny odpowiada za tył, a przy nożnym słychać piski i tracie ( takie samo jak w czasie jazdy autobusem, u nich tez często piszczy podczas hamowania i trze coś ) a ręczny to przód. Czy się mylę ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/#findComment-210907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 nożny działa głównie na przednie hamulce , tył tylko dohamowuje z 2-3 krotnie mniejszą siłą . reczny działa tylko na tył.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16150-2-problemy-hamowanie-trzeszczenie-w-wywiewie/#findComment-210903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.