Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 faziart, nie wiem jak to jest dokładniej zbudowane ale wygląda na to że padła jakaś część mechanizmu i silniczek pracuje że tak powiem na sucho   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-210412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 to samo miałem.Sypnęła mi sie jedna zębatka,ta która przenosi napęd od silniczka na klapkę.Po wizycie w serwisie w Stalowej Woli koszt naprawy 300złhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Co jeszcze lepsze to to że tak mi to zrobili że włączając obieg wewnętrzny faktycznie otwarty był zewnętrzny,i odwrotnie.Niestety kapnąłem się dopiero teraz (po kilku miesiącach) jak żacząłem szukać przyczyny nadmiernego parowania szyb.Mając pokrętło ustawione na szybę ciągle dmuchało powietrzem wewnętrznym zamiast zewnętrznym.Moja rada to ustawić tą klapkę na obieg zewnętrzny i odłączyć złącze elektryczne od silniczka.Ja tak zrobiłem i teraz nie mam problemu z parującymi szybami.Co prawda nie mam teraz przełączania zewnetrzne/wewnetrzne ale przynajmniej nie mam problemu z parującymi szybami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-210400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam kolegow mam tez problem u mnie nie idzie wlaczyc przy wciskaniu dioda tylko zamruga jakby nie chcialo sie zalaczyc co jest nie tak (nawet nie wiem jaki mam obieg) astra2 z99 z klima   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 jarekkowik, może przełącznik nie domaga,styki w nim nie łączą,próbowałeś na krótko podłączyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomaszkop Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 powiem tak ustawić na zamkniętej klapce czyli powietrze bierze z zewnątrz i odłączyć lub zabezpieczyć żeby się nie otwarła i jest ok i przy okazji wymienić filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 jarekkowik, może przełącznik nie domaga,styki w nim nie łączą,próbowałeś na krótko podłączyć? na krótko nic nie podłączaj. tam jest układ scalony na płytce drukowanej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 faziart, a nie można odpiąć wyłącznika i w kostce podłączać zworki żeby tylko sprawdzić czy będzie działało?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 czasami coś się zacina w mechanizmie który przekazuje napęd z silniczka na klapkę.Ja tak mam u siebie.Przełącznik działa prawidłowo,czyli podaje napięcie na silniczek ale coś powoduje przyblokowanie tego mechanizmu.Mogę go włączać i wyłączać kilkanaście razy pod rząd i jest ok a za którymś tam razem się zatnie i przestaje działać,choć przełącznik świeci i gaśnie prawidłowo.Rozbierałem ten mechanizm,naped na od silniczka na klapkę przekazują 3 małe zębatki.Wystarczy jedna wyciągnąć i założyć spowrotem odblokowując w ten sposób mechanizm. Polecam ustawić klapkę na obieg zewnętrzny i odłączyć złącze przy silniczku jeśli są takie problemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 potek1, wygląda na to ze masz wytarte zębatki lub ich sworznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 potek1, wygląda na to ze masz wytarte zębatki lub ich sworznie Własnie że wyglądaja na dobre ale nie wiem dlaczego sie blokuje ten mechanizm.Bez zębatek silniczek kręci się cały czas,chyba opór domykanej klapki go wyłącza Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16182-obieg-zewwew-a-parowanie-szyb-weso%C5%82ych-%C5%9Bwi%C4%85t/page/2/#findComment-209606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.