Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
faziart, nie wiem jak to jest dokładniej zbudowane ale wygląda na to że padła jakaś część mechanizmu i silniczek pracuje że tak powiem na sucho

 

Gość Anonymous

to samo miałem.Sypnęła mi sie jedna zębatka,ta która przenosi napęd od silniczka na klapkę.Po wizycie w serwisie w Stalowej Woli koszt naprawy 300złhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Co jeszcze lepsze to to że tak mi to zrobili że włączając obieg wewnętrzny faktycznie otwarty był zewnętrzny,i odwrotnie.Niestety kapnąłem się dopiero teraz (po kilku miesiącach) jak żacząłem szukać przyczyny nadmiernego parowania szyb.Mając pokrętło ustawione na szybę ciągle dmuchało powietrzem wewnętrznym zamiast zewnętrznym.Moja rada to ustawić tą klapkę na obieg zewnętrzny i odłączyć złącze elektryczne od silniczka.Ja tak zrobiłem i teraz nie mam problemu z parującymi szybami.Co prawda nie mam teraz przełączania zewnetrzne/wewnetrzne ale przynajmniej nie mam problemu z parującymi szybami

 

Gość Anonymous

Witam kolegow mam tez problem u mnie nie idzie wlaczyc przy wciskaniu dioda tylko zamruga jakby nie chcialo sie zalaczyc co jest nie tak (nawet nie wiem jaki mam obieg) astra2 z99 z klima

 

Gość tomaszkop

powiem tak ustawić na zamkniętej klapce czyli powietrze bierze z zewnątrz i odłączyć lub zabezpieczyć żeby się nie otwarła i jest ok i przy okazji wymienić filtr

 

Gość Anonymous

jarekkowik, może przełącznik nie domaga,styki w nim nie łączą,próbowałeś na krótko podłączyć?

 

na krótko nic nie podłączaj. tam jest układ scalony na płytce drukowanej.

 

Gość Anonymous
faziart, a nie można odpiąć wyłącznika i w kostce podłączać zworki żeby tylko sprawdzić czy będzie działało?

 

Gość Anonymous

czasami coś się zacina w mechanizmie który przekazuje napęd z silniczka na klapkę.Ja tak mam u siebie.Przełącznik działa prawidłowo,czyli podaje napięcie na silniczek ale coś powoduje przyblokowanie tego mechanizmu.Mogę go włączać i wyłączać kilkanaście razy pod rząd i jest ok a za którymś tam razem się zatnie i przestaje działać,choć przełącznik świeci i gaśnie prawidłowo.Rozbierałem ten mechanizm,naped na od silniczka na klapkę przekazują 3 małe zębatki.Wystarczy jedna wyciągnąć i założyć spowrotem odblokowując w ten sposób mechanizm. Polecam ustawić klapkę na obieg zewnętrzny i odłączyć złącze przy silniczku jeśli są takie problemy

 

Gość Anonymous

potek1, wygląda na to ze masz wytarte zębatki lub ich sworznie

Własnie że wyglądaja na dobre ale nie wiem dlaczego sie blokuje ten mechanizm.Bez zębatek silniczek kręci się cały czas,chyba opór domykanej klapki go wyłącza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności