Skocz do zawartości

Problemy z odpaleniem 1,7 dti 2000r.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojej astry po nocnym postoju. Mianowicie kilka dni temu gdy jeszcze nie było mrozów auto odpaliło po dłuższym kręceniu ( do tego dnia odpalał po 1 sek. od momentu przekręcenia kluczyka). Następnego ranka po nocy ( temp. -2oC) auto odpaliło dopiero po 6-7 kręceniu. Dzisiaj gdy temp. rano wynosiła - 5 oC odpaliła dopiero za 10 razem. Dodam że po pierwszym odpaleniu auto odpala bez problemów. Z góry dziekuje za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Sorki jestem tu nowy.

Witam wszystkich. Szukałem na forum podobnych tematów ale większość dotyczy astry II z silnikiem 2.0. Natomiast dla silnika 1,7 dti nie znalazłem podobnej dolegliwości.

Jeszcze raz przepraszam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-210422
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Właśnie wróciłem od mechanika. Stwierdził że świece są dobre i prawdopodobnie jest to spowodowane małym ciśnieniem w cylindrach lub wtryskiwacze. Normalnie jestem cały w skowronkach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209067
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie jest to spowodowane małym ciśnieniem w cylindrach lub wtryskiwacze

jakie mu wyszło to ciśnienie na każdy cylinder? , skoro świece są dobre to przecież potem sprawdza się ich przekaźnik.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209061
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To jest tylko jego hipoteza. Stwierdził że muszę grzać świecę daw razy i to tak po 20 s. faktycznie szybciej odpala (dodam że dzisiaj było u nas w nocy -10oC). A z tymi skowronkami to taka ironia.

Dodam jeszcze że świece sprawdzał na iskrę (czyli plus aku -kabelek - końcówka świecy).

A jak by tego było mało to ostatnio znalazłem przy "kole wieloklinowym wału" chyba pierścień wyważający.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209052
Udostępnij na innych stronach

A jak by tego było mało to ostatnio znalazłem przy "kole wieloklinowym wału" chyba pierścień wyważający.

Chyba chodzi Ci o koło pasowe wału, ten pierscień jest zakładany przed śrubę która przykręca to koło do wału i stanowi on tłumik drgań ale nie wpływa to na problemy z odpalaniem.

 

Problemem by było jakby któreś z kół rozrządu miało luz tak jak w przypadku opisanym tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1090045.html

 

Świeci Ci się check albo nie gaśnie spiralka od świec po zapaleniu?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209003
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności