Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojej astry po nocnym postoju. Mianowicie kilka dni temu gdy jeszcze nie było mrozów auto odpaliło po dłuższym kręceniu ( do tego dnia odpalał po 1 sek. od momentu przekręcenia kluczyka). Następnego ranka po nocy ( temp. -2oC) auto odpaliło dopiero po 6-7 kręceniu. Dzisiaj gdy temp. rano wynosiła - 5 oC odpaliła dopiero za 10 razem. Dodam że po pierwszym odpaleniu auto odpala bez problemów. Z góry dziekuje za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 1.wypada sie przywitac 2.przegladnac forum zanim sie napisze posta ten problem byl juz omawiany kilka razy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-210430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Sorki jestem tu nowy. Witam wszystkich. Szukałem na forum podobnych tematów ale większość dotyczy astry II z silnikiem 2.0. Natomiast dla silnika 1,7 dti nie znalazłem podobnej dolegliwości. Jeszcze raz przepraszam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-210422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 ten silnik jest nie tylko montowany w astrze wiec nie ograniczaj sie tylko do dzialu astry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-210420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Właśnie wróciłem od mechanika. Stwierdził że świece są dobre i prawdopodobnie jest to spowodowane małym ciśnieniem w cylindrach lub wtryskiwacze. Normalnie jestem cały w skowronkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Normalnie jestem cały w skowronkachja bym nie byl skoro cisnienie jest slabe to silnik powoli sie konczy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209063 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 prawdopodobnie jest to spowodowane małym ciśnieniem w cylindrach lub wtryskiwacze jakie mu wyszło to ciśnienie na każdy cylinder? , skoro świece są dobre to przecież potem sprawdza się ich przekaźnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 To jest tylko jego hipoteza. Stwierdził że muszę grzać świecę daw razy i to tak po 20 s. faktycznie szybciej odpala (dodam że dzisiaj było u nas w nocy -10oC). A z tymi skowronkami to taka ironia. Dodam jeszcze że świece sprawdzał na iskrę (czyli plus aku -kabelek - końcówka świecy). A jak by tego było mało to ostatnio znalazłem przy "kole wieloklinowym wału" chyba pierścień wyważający.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A jak by tego było mało to ostatnio znalazłem przy "kole wieloklinowym wału" chyba pierścień wyważający. Chyba chodzi Ci o koło pasowe wału, ten pierscień jest zakładany przed śrubę która przykręca to koło do wału i stanowi on tłumik drgań ale nie wpływa to na problemy z odpalaniem. Problemem by było jakby któreś z kół rozrządu miało luz tak jak w przypadku opisanym tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1090045.html Świeci Ci się check albo nie gaśnie spiralka od świec po zapaleniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-209003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Kontrolka świec gaśnie po 2 s, natomiast check engine po około 5-6 s. Czy brak tego pierścienia może doprowadzić do uszkodzenia silnika . PS sorki za tą nazwę "koła wieloklinowego wału". Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16247-problemy-z-odpaleniem-17-dti-2000r/#findComment-208968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.