Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 witam wszystkich! Mam problem z moja astra .Spadaja mi obroty podczas pracy na gazie ( na benzynie problem ten powtarza sie ale sporadycznie ).Obroty spadna do 500 po zatrzymaniu sie wyrownuja do 900.Wymienilem swiece,przewody ,silnik krokowy,cewka i modul byly sprawdzane.Prosze o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 no ale jak to? spadaja podczas jazdy czyprzy wyluzowaniu ? jedziesz 100 km/h na 5ce inagle obroty spadają do 500? czy co sie dzieje ? napisz coś dokładniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Obroty spadaja po wyluzowaniu a po calkowitym zatrzymaniu wyrownuja sie do 900.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Masz EGRa zaślepionego ? Jak nie to zaślep go blaszką z puszki po piwie, to tak na początek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 witam?ja już zaslepiałem i wypala blaszkę z puszki,ponadto i tak zawór jest uszkodzony i mycie mu nie pomaga,więc najlepiej odłączyć kostkę i problem znika u mnie pomogło,jak bede miał kasę około 300 zł to kupie nowy-polecam ten zabieg i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Hmmm to dziwne kolego bo ja mam zaślepiony ten zawór właśnie blaszką z puszki po piwie i mi jej nie wypaliło nigdy jeszcze - a już rok ją mam i wszystko jest ok... A jak odłączysz kostkę to ci się check engine będzie ciągle palił, a poza tym cały czas będziesz miał obieg otwarty jak będziesz miał źle klapke ustawioną, dlatego się EGRa zaślepia jak stwarza problemy a nie odłącza kostki tylko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ss11 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Gość ma problem z obrotami a nie z EGR . Myśle że EGR nie ma z nimi nic wspólnego. Ciekawy jestem czy kiedyś było dobrze czy jest tak od niedawna? Czy długo masz ten samochód i ile ma instalacja? -może żle wyregulowana -może wystarczy zmienić dolot -może zebrał sie już syf w parowniku -może zapchał sie filterek gazu może byłes na regulacji instalacji LPG i "szpec od regulacji" spieprzył coś w ustawieniach napisz coś więcej o swojej instalacji od jak dawna się to dzieje itp. jak długo masz instalacje w tym samochodzie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-208023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Gaz + falowanie obrotów = w 90% przypadkow zawor EGR Ewentualnie może łapać lewe powietrze gdzieś jeszcze. Podstawą w astrach starszych z gazem jest prawidłowo przerobiony dolot powietrza tzn. żeby powietrze łapał np. od spodu samochodu a nie z przodu... (poszukaj na forum, znajdziesz nawet fotki tego)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-207955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Instalacje założylem 5 m-cy temu.Nie jestem fachowcem ale w tym silniku chyba nie ma egr.Problem spadku obrotów był od samego początku ale fachowcy którzy go zakładali kazali wymienić sonde lambda,ale to nie pomogło.Do tej pory byłem już u nich 3-krotnie.Kazali wymienić świece,przewody,silnik krokowy i nic nie dało.Po jednej z regulacji nie wiedzieli za bardzo co zrobić wiec zmienili cos w ustawieniach pomogło na chwile przy tym palił 12 l.Ostatnio odkręciłem śrubę w parowniku gdzie zbierają się brudy i nic nie było.Co do dolotu mechanicy zdjęli mi rurke gumową przy wlocie do filtra . Widziałem że znajomy miał tak samo ale w to miejsce miał założoną klapkę do przysłonięcia żeby zimne powietrze nie uderzało bezpośrednio w filtr.Ja założyłem w to miejsce kawałek rurki która wygiąłem na bok ale to nic nie pomogło.Co do filterka to chodzi o ten w parowniku?Znajomy mówił też że powinienem mieć jeszcze jeden filterek oprócz tego od powietrza podobno on i kilku jego znajomych miało.Dodam że na benzynie tego problemu nie ma .Ja stawiałbym na powietrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-207896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 ja juz napisałem i wiem co piszę a odnosnie zapalania lampki to jet logiczne i wiadome wobec czego nie będę się rozwlekał na maginesie odniosłem sie do tego że trzeba nowy EGR ja tez muszę kupić ale po zdjęciu kostki nie ma szarpania i falujących obrotów a zaślepkę z puszki prędzej czy pózniej i tak wypali Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/#findComment-207880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.