Skocz do zawartości

problemy z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

W astrach F z tego co mi wiadomo zawsze był EGR. Podaj może oznaczenie silnika.

 

Wygląda mniej więcej tak:

Dołączona grafika

 

Zaślep go albo zrób tak jak Aster pisał (chodź radziłbym ci go zaślepić osobiście).

 

Aster, a po co masz kupować nowy EGR zawór jak masz instalacje lpg ? (chyba że nie masz). Jak się na gazie jeździ to mija się z celem kupowanie nowego zaworu, to są inne spaliny niż na benzynie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-207860
Udostępnij na innych stronach

Jeśli od początku masz problem z obrotami (gaśnie czy spadają do 500obr po wyluzowaniu) to 99% że fachowcy nie umieją ustawić.

90% przyczyn żle działającej instalacji to żle wyregulowany parownik. Zdjęta rura z dolotu -TAK ale jeszcze ustawienia i regulacja parownika.

Ja też tak miałem i jeżdziłem na regulacje to gazownik powiedział żebym nie wżucał na luz(idiota) potem pojechałem do innego dał mi podobną rade i zrobił tak że już nie jeżdził na PB. Gdy znów do niego pojechałem na kolejną poprawkę i zasugerowałem zmiane ustawień powiedziałem że wyczytałem na necie to powiedział "że przyjedzie do mnie i odetnie mi internet zebym głupot nie czytał"

To była moja ostatnia wizyta u tego gazownika. Kupiłem interfejs na ALEGRO i zaczołem kombinować , czytac, szukać. Teraz jeżdzi na PB na LPG wżucam na luz przy 140km/h i nie gaśnie a pali (dziś tankowałem) 8,5l LPG /100km 50/50

Daleko mieszkasz więc jedyne co moge ci poradzić to kup sobie interfejs i pomoge ci pozmieniać albo jedz do innego gazownika i powiedz żeby dobrze wyregulował parownik - na początek.

A jeśli chodzi o EGR to pierwsze słysze że falują obroty od niego. Sam mam zaslepiony i oczywiscie podłączoną kostkę bo inaczej świeci CHECK.

Jeśli jest uszkodzony EGR to CHECK świeci i na PB i na LPG

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-207683
Udostępnij na innych stronach

Silnik c14nz.To gdzie znajduje sie ten egr?

Ten silnik nie miał EGR.

 

Też borykałem się z tymi obrotami na lpg od założenia nowej instalacji, były regulacje, wymiany części itd. więc została decyzja wymiana membrany lub parownika.

Na początek kupiłem na allegro membrany, wymieniłem i już rok zleciał a obroty są cały czas równe, nie wiem czy membrana miała fabryczną wade, czy parownik był zamrożony, ale u mnie pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-207122
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

ss11 joanna wlasnie mam ten sam problem bo gdy bujam sie do 100km/h i wciskam sprzeglo to momentalnie spadaja obroty i gasnie. na benzynie jest ok wiec to cos z gazem. co bys mi polecil?:wesoly:?:wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-187637
Udostępnij na innych stronach

ss11 joanna wlasnie mam ten sam problem bo gdy bujam sie do 100km/h i wciskam sprzeglo to momentalnie spadaja obroty i gasnie. na benzynie jest ok wiec to cos z gazem. co bys mi polecil?8)?:wesoly:

Napisz jaką masz instalacje (która generacja I czy II)

[shadow=red]ZMIEN DOLOT POWIETRZA[/shadow]

[shadow=red]REGULACJA REDUKTORA[/shadow]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-187141
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

A panowie mowa była o EGR czy jeśli go odłączę a muszę bo mam spalony (złe opory po zmierzeniu we wtyczce na egr) to czy oprócz świecącego się checka ma to wpływ na prace silnika jego osiągi?:D?

 

Poprawiłem pisownie ko78

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-182584
Udostępnij na innych stronach

Gość tommy-ky

EGR to zawór recyrkulacji spalin - miałem kiedys taki sam problem - zrobiłem 3 rzeczy i pomogło - oczywiście egr tez był wymieniony (uwaga miałem astre f 1.6i jak pamietam c16nzi pamietaj zeby nie kupic egr elektronicznego tylko mechaniczny - bo guzik nie założysz... po drugie silniczek krokowy i po 3 ostra rozmowa z fachmajstrem z zakładu - bo skonczyło sie tym ze gdzies powietrze brał i falowało bo za duzo powietrza łykał - mam nadzieję, że choć ciut pomogłem :wesoly:

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16424-problemy-z-obrotami/page/2/#findComment-181076
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności