Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam jestem tu nowy. Mam astrę X17DTL. Dzień przed wigilią miała wymienione pierścionki ponieważ nie miała ciśnienia na tłokach. W sierpniu pompa wtryskowa była w regeneracji. W listopadzie zrobiłem alternator i rozrusznik. Razem z silnikiem miała regenerowane wtryski. A mimo to nie chce rano zapalać. Przy temp. do -8,9st. z bólem ale zapaliła. A dzisiaj było -19st. i już nidyrydy. Jakbyście mogli to pomóżcie bo ja już nie mam siły ani kasy na to żeby z nią jezdzić po mechanikach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Siema.Tak na wstepie pewnie stoi na parkingu więc zapomnij o zapaleniu.Mam taki sam problem wystarczy ze zostawie na noc w garazu ojca i zapala.Paliwo biore tylko ultimate z BP i zamarzło bo nasze przepisy pozwalaja sprzedawac paliwa o przydatnosci tylko do -20 stopni i mamy skutki.Wiem bo mam w rodzinie CPN ORLENU.Druga sprawa pamiętaj aby nie zapalac zaraz po zgaszeniu kontrolki od swiec tylko jakies 30 sekund póżniej a najlepiej ze trzy razy tak zrób i dopiero start.Ludzie mysla ze swiece gasna od razu z kontrolką a to błąd mi potrafią grzac nawet do kilku minut.Radze tez na zbiornik paliwa wlac butelke denaturatu i butelke nafty.Denaturat nie pozwala oddzielic sie wodzie od paliwa a jak wiesz paliwo jest tłuste i może dojsc do sytuacji ze ssak tylko wode siegnie ze zbiornika bo paliwo bedzie wyżej,a nafta nie pozwala wytrącic sie parafinie efekt swieczki czyli gestego wosku zamiast paliwa.Ludziska leja tylko dynksa a to za malo.Preparaty dostepne w sklepach to lipa postaw taki na mrozie to sie przekonasz.Narka i słucham opinii innych na ten temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-206324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a myślał ktoś o wstawieniu grzałki oleju do miski olejowej tak jak to mają chłopaki Finlandii http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-206295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 ale biadolicie, 3 dni mrozu, zaraz wiosna a oni grzałkach http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif można wstawić grzałkę w obieg cieczy ale u nas to wydatek zbędny. w starym dieslu możesz spokojnie na cały zbiornik wlać ze 2 litry benzyny, nic się nie stanie a paliwko będzie bardziej odporne na mróz. Wymieniłeś co było zrobione ale o jednej rzeczy zapomniałeś, akumulator i świece grzeją cały czas aż płyn nie osiągnie określonej temperatury, więc zamiast kręcić stacyjką lepiej poczekać jeszcze kilkanaście sekund po zgaśnięciu sprężynki. btw. dzisiaj -18 i zero problemów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-206237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Może trzeba było przy okazji wymienić jeszcze filtr paliwa jeśli tego nie zrobiłeś, a tak poza tym możesz wlać benzyny i to nie dwa litry tylko z 5 na cały zbiornik (latem przez pomyłkę wlałem 7 i nic się nie stało). A z tymi grzałkami to chyba lekka przesada bo my nie miszkamy na Syberii ani w Finlandii. Wystarczy jak zadba się o akumulator, filtry, świece żarowe i dobre paliwo a z odpaleniem nie powinno być kłopotu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 ja ze swoim raczej nie mam problemow z odpalaniem ale staram sie go z 2 razy podgrzac, zauwazylem ze jak raz podgrzeje to tez nie ma problemow z odpaleniem ale gorzej odpala, a jak go dwa razy pogdrzeje to calkiem inaczej rozrusznik pracuje, najwazniejsza sprawa dobry akumulator i dobrze podgrzany i nie zapowietrzony układ i raczej problemow nie powinno byc w mrozy. Powodzonka życze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 No no ja tu rady wale takie i owakie a mi się paliwo z filtra przez noc do zbiornika chowa.Oryginalny filtr przepuszczał smieci drobne jak to filtron więc dołożyłem taki zwykły na przewodzie miedzy filtrem a pompą ( bo wtryski nowe se kupłem to mi ich szkoda ) wstaje rano a on pusty, mało tego jak juz zapale i sie napełni to na wolnych obrotach też spada mu stan.Pytanie mam takie bo widzę ze paliwo mi leci oską przepustnicy do której linka gazu jest przykrecona czy to może byc miejsce zapowietrzania się układu? i co tam jest jakas uszczelka czy jak? Mam go długo ale to mój pierwszy diesel i co jak co ale boję się w pompie grzebac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Power-Kris, na tej ośce jest oring i tam się zapowietrza układ paliwowy trzeba wymienić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Dzieki.Teraz tak co myslicie aby wstawic zawór zwrotny robiłem tak w benzyniakach BMW kolegom i zapalaja z pierwszego kopyta.Tylko ropa troche gestrza i łatwiej marznie wiec moge pogorszyc przepływ paliwa.Dwa czy filtr ma zawór zwrotny bo nie chce dodatkowo rozszczelniac układu aby sie dowiedziec?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Może trzeba było przy okazji wymienić jeszcze filtr paliwa jeśli tego nie zrobiłeś. Jak ją kupiłem w marcu to przy wymianie rozrządu wymieniłem filtr paliwa. I jak go wstawiłem do mechanika, dzień przed wymieniłem, filtr jeszcze raz. A może faktycznie i aku bo jak ją kręcę rano to tak jakby na początku wolniej a póżniej się rozkręca i kręci ładnie. Próbowałem odpalać na samostarcie ale boję się że na tym mogę jeszcze raz pierścienie uszkodzić. [ Dodano: Sob Sty 10, 2009 12:55 ] Siema.Tak na wstepie pewnie stoi na parkingu więc zapomnij o zapaleniu.. Samochód jest garażowany cały czas. Fakt garaż nie jest szczelny ale to zawsze garaż. [ Dodano: Sob Sty 10, 2009 12:56 ] na tej ośce jest oring i tam się zapowietrza układ paliwowy trzeba wymienić jak możesz to podpowiedz gdzie ten zawór dokładnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16551-problem-z-zapalaniem/#findComment-205469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.