Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Abes, sprawdź szczotki i masę alternatora,zbadaj jakie masz ładowanie i napisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-196787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Przy wymianie diod i mostka elektryk stwierdzil ze szczotki sa w bardzo dobrym stanie.Jutro pomierze i sprawdze mase http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-196605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 To znowu ja z moim obrotomierzem i kontrolką ładowania. Mija 4 miesiąc i jeżdzę z palacą się kontorlką od ładowania i nie działającym obortomierzem ale... Kilka dni temu o dziwo w trakcie jazdy zgasła na chwile kontorlka od ładowania a wkazówka obrotomierza zaczęła falować i (i tu w własnie moje pytnie) usłyszałem trzeszczenia za schowkiem coś jakby spięcie czy coś. Z tego co wiem komupter jest w innym miejscu, wiec co to moze byc. Na 95% to trzeszczenia jest zwiazanez kontrolką od ładowania i obrotomierzem bo pojawiło sie tylko raz akurat w momęcie gdy zgasał kontrolka i ruszyła sie wskazówka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-180685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrusss1970 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Suchy84 jak Ci się pali kontrolka od ładowania to najbardziej prawdopodobne że przepalił się przekaźnik od kontrolki. Jest on schowany z przodu na słupku pod schowkiem. Musisz odkręcić plastik na progu i z boku jest taka blaszana osłona którą też musisz odkręcić i tam są przekaźniki od ładowanie i podgrzewania świeć żarowych. Przekaźnik kosztuje kilkanaście złoty tylko uważaj bo są podobne ( ja spaliłem całą wiązkę), lepiej sprawdź na schemaciek tóry jest na przekaźniku. Tam są dwa punkty 87 i87a w dobrym a złym 87 i 87. Jak to wymienisz to powinna kontrolka zgasnąć. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-179556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ok, dzieki za rade jak tylko znajdę chwilę to sie za to wezmę, ale pozostaje jeszcze obrotomierz, ktory przestała działać w momęcie gdy zapaliła sie kontrolka ładowania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-178119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ja sie podepne pod temat mam astre f jakis czas temu siadł mi akumulator naładowałęm go i dzien pozniej zapalila mi sie kontrolka od akumulatora to jak mi poradzil kolega przygazowalem troche i kontrolka zgasła tylko ze od tamtego czasu juz sie nie zapalila;/ dzien pozniej mi padł znow aku swiatla dzialaly ale bardzo slsabo swiecily a samochod nie chcial niedpalic wiec pisałęm tu i tam pytalem i powiedziano mi ze alternator mogl sie zepsuc to go dzis wymienilem na nowy odpalam zaplon z nadzieja ze lampa od ładowania sie zaswieci no i sie nie zaswiecila wiec w czym lezy wina?? "|   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-176359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 spalila sie zarowka przy uszkodzonym alternatorze to czesty przypadek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-176356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Też mam problem z ładowaniem... Zaczęło się jakieś 4 lata temu. pojechałem na Grochowska, gościu zmienił mi regulator napięcia ( 150zł części + 150 robocizna). Przyczyną był standard- paląca się kontrolka +falowanie obrotomierza. Po roku to samo - kupiłem alternator z allegro regenerowany (wyglądał jak nowy - za ok 300zl) zmieniłem sam, działał ok 2 lat bez problemu. Teraz w zimę znowu zaczęły się problemy - kontrolka od ładowania nie świeci sie w ogóle po przekręceniu zapłonu. Czasami zaświeci się w czasie jazdy.... Ładowanie a raczej jego brak obserwuje po obrotomierzu - jak działa tzn. ze ładuje. Nie miałem czasu się tym zając to był taki okres że woziłem akumulator z tyłu i podłączałem pod zapalniczke w krytycznych momentach ( nie przy rozruchu rzecz jasna). tydzień temu kupiłem alternator za 300zl na allegro regenerowany, zmieniłem i kompletny brak reakcji ze strony kontrolki, obrotomierza. Założyłem stary natychmiast. Czy ktoś może mi polecić dobrego elektro-mechanika w Warszawie, najlepiej gościa który juz grzebał w VecA 1.7, VecB, astrze 1.7 itd. Bo wg. mnie coś jest w instalacji, a nie jest to wina samego alternatora. Czytałem na forum, i dziś spróbuje podłączyć pod przewód z zacisku L (alternator 2 pinowy) biegun dodatni w szereg z żarówka 12v 2W, podobano ma to określić czy lampka ładowania i jej przekaźnik jest ok. Sytuacja mnie generalnie denerwuje. W aso alternator ok 2000zl - nie ma o czym mówić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-174609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Udało się Znalazłem powód palącej sie kontorlki ładowania i nie działającego obrotomierze. Najprostrze co może być- przerwane kable. W czarnym pancerzu po prwaej stronie idą 4 kable(u mnie)czarny czerwony(chyba +) i dwa mniejsze żółty i zielony i to własnie te 2 były przerwane i był przyczyną usterki. Wystarczyło troche cyny i izolacji, zamiast kupowania nowego alternatora uff Tyle że pojawił się nowy problem, straszne piszczenie paska.Po odpaleniu auta przez pierwsze 3-4 min jazdy strasznie piszczy. prawdopodobnie pasek lub rolka. Zastanawia mnie tylko że zanim znalazłem usterke nic nie piszczało a po zlutowaniu przewodów nagle zaczęło piszczeć, myslicie ze to tylko pasek lub rolka czy coś jeszcze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-169508 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Odswieze troche temat. Mialem podony problem jak kolega Abes. Zapalajaca sie kontrolka ladowania i nie dzialajace wspomaganie. Roznica polegala na tym, ze dzialo sie tak podczas zapalania samochodu i dzialo sie nieregularnie. Problem zniknal gdy znalazlem wyciek plynu chlodniczego wewnatrz samochodu pod dywanikami i zostal zlikwidowany. Cieklo z lacznikow przy nagrzewnicy, zalane byly dywaniki, a przypominam, ze w prawym dolnym slupku sa przekazniki ladowania. Po wypraniu wykladzin i ich osuszeniu wszystko wrocilo do normalnego stanu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16552-kontrolka-ladowania/page/3/#findComment-145014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.