Gość zebro Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam, w oplu astra H model 2005 mam podłączone radio ( nie firmowe-tradycyjne) w sposób tradycyjny, czyli "przed kluczykiem". Chciałem przełożyć kable, aby radio się włączało i wyłączało wraz z uruchamianiem auta, a głównym powodem jest to, że rozładowuje mi chyba akumulator. A tu rozczarowanko w wiązce kabli jest tylko jeden plus dający cały czas napięcie +12V. No i co dalej, jest jeszcze jakieś dwa kabelki oprócz głośnikowych, ale żaden z nich to nie 12V za kluczykiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 pare tematow o tym jest zmiana czerwonego i zoltego powoduje odpalanie radia po stacyjce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zebro Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Wiem o tym doskonale, pisałem że w instalacji samochodu jest tylko jeden czerwony przewód z napięcimm i to przed kluczykiem, a drugiego kabla, jak to bywa w większości aut, co podawałby napięcie po przekręceniu stacyjki nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 napisalem to co sie robi po montazu niefabrycznego radia w oplach ja tak mam zrobione u siebie w 4 juz oplu zmiana tych dwoch kabli daje 1.radio nie traci pamieci 2.wlacza sie i wylacza razem z zaplonem a o to Ci chyba chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cache Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ale tu chyba nie chodzi o to, że zebro nie wie jakie kable zamienic a o to, ze nie ma zółtego, ktory daje napiecie przez stacyjke. Wygląda ze ktos go wyjął z kostki opla, nie tej przy radiu a tej głębiej w czeluściach deski   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zebro Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Tak o to mi chodzi jak kolega Cache powiedział, nie ma w wiązce wychodzącej z samochodu kabla żółtego. Nikt go na pewno nie odciął bo samochód mam od nowości.Wiązka kabli wychodzących z auta zakończona jest nie typową kostką ISO lecz nowego typu złączem, a i taż dla ciekawości antena zakończona jest mini końcówką nieznaną do tej pory w innych autach. Gościu, który instalował mi to radyjko powiedział,że tylko w ten sposób co opisywałem wyżej można podłączyć tradycyjne radio, a instalacja w aucie jest przystosowana do fabrycznego radia opla , gdzie taki sposób podłączenia jak ja chcę odbywa się za pomocą szyny danych tzw.CAN.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 z CANem Ci nie poradze przy tym nawet w ASO sie gubia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.