Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Od jakiegoś czasu zauważyłem że żarzy się kontrolka ładowania aku.

Napięcie ładowania wynosi 13.4 a przy obciążeniu 13.0.

Czy wiecie co może być przyczyną i od czego zacząć by nie iść w koszta?

opel kadett 1.7d - 1991r.

:wink:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16610-kontrolka-%C5%82adowania/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no to odp masz na talerzu parę postów wyżej coś z alternatorem tam szukaj przyczyny zacznij od paska

 

[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 21:52 ]

dodam jeszcze że jak nie masz warunków i chcesz wyeliminować ślizganie się paska posyp go mąką i zmierz ładowanie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16610-kontrolka-%C5%82adowania/#findComment-206625
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od jakiegoś czasu zauważyłem że żarzy się kontrolka ładowania aku.

Napięcie ładowania wynosi 13.4 a przy obciążeniu 13.0.

Czy wiecie co może być przyczyną i od czego zacząć by nie iść w koszta?

opel kadett 1.7d - 1991r.

 

masa gdzieś nie łączy..... osobiście znam 3 Kadetty(łącznie z moim) które miały własnie takie objawy, a wszyscy wymieniali szczotki i naciągali pasek.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16610-kontrolka-%C5%82adowania/#findComment-206594
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu zauważyłem że żarzy się kontrolka ładowania aku.

Napięcie ładowania wynosi 13.4 a przy obciążeniu 13.0.

Czy wiecie co może być przyczyną i od czego zacząć by nie iść w koszta?

opel kadett 1.7d - 1991r.

 

masa gdzieś nie łączy..... osobiście znam 3 Kadetty(łącznie z moim) które miały własnie takie objawy, a wszyscy wymieniali szczotki i naciągali pasek.

True, true. Jak cos nie dziala to nie znaczy, ze jest zepstute. Na samych kablach zjadal mi 0,5V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16610-kontrolka-%C5%82adowania/#findComment-206506
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przyczyn może być kilka tak jak piszą koledzy pasek,szczotki ,regulator napięcia,luźne przewody,luźna masa,zabrudzenie alternatora od wewnątrz(pył ze szczotek i wilgoć)powodujące delikatne zwarcie,zły stan komutatora czy nawet wytarte koło pasowe

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16610-kontrolka-%C5%82adowania/#findComment-206458
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności