Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 mam astrę 14 8v 94 rok i ciężko ją zapalić jak postoi całą noc jak jest zimny jak zagrzeje się jest ok popr ortografię, robertnet   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Oj chłopie powodów może być .. i więcej a jakieś konkrety?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-203155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 czujnik temperatury wysylajacy wartosci na ECU to jeden z podstawowych przyczyn ciezkiego odpalania na zimnym lub cieplym silniku choc powodow moze byc wiele jak to kolega wyzej napisal poczawszy od podstaw czyli swiece,pwn,filtry itp ale zacznij wlasnie od tego czujnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-203137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ciężko pali, tzn? Rozrusznik słabo kręci, czy długo trzeba kręcić aby odpalił (wał obraca się "normalnie")?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-203129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam, mam podobny problem jak kol. robert222 - daje się we znaki szczególnie teraz, jak temperatury spadają grubo poniżej 0. mam poważne problemy z uruchomieniem silnika - rozrusznik długo kręci (jakieś 6 obrotów wału), ale jednocześnie bardzo powoli, tak, jakby aku był na wyczerpaniu, a ten jest dobry (po przełożeniu do drugiej astry gsi z silnikiem C18XE tutaj na tym aku silnik odpala od razu, przy I przekręceniem wału, z kolei moja astra również ciężko odpala na aku wyjętym z gsi). jednocześnie podczas próby odpalenia przygasają kontrolki, co by oznaczało, że rozrusznik bardzo obciąża akumulator. problemów z podawaniem paliwa nie ma. w aucie nie ma alarmu, który powodowałby dodatkowy pobór prądu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Barto mam u siebie dokladnie to samo. Aku kupowany w pazdzierniku, czyli prawie nowka, wiec jego mozna wykluczyc no chyba ze przy tych minus 15 aku tyle traci na swojej wydajnosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 słyszałem od znajomego, że zużyte tuleje w alternatorze mogą powodować taki problem. co do aku - w drugiej astrze, która mam silnik odpala bez problemu nawet przy tak niskich temperaturach, więc jego wykluczyłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciej-123 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 A może wymieniałeś olej ostatnio ? Jeśli tak to masz problem bo nowy olej jest gęstszy i rozrusznik ma ciężko obrócić i dopiero jak się wał "rozpędzi" to zapala i po drugie jak jest zimno to wszystko się jak by kurczy i nie ma takich luzów jak na ciepłym dlatego (metal trze o metal przez chwilę) gorzej palą auta. Morze się mylę to niech mnie ktoś poprawi A i barto w alternatorze nie ma tulei a przynajmniej jeszcze nie słyszałem o takim bo tam są łożyska a tuleje są w rozruszniku jak już poprawiłem czerwony zostaw dla mnie/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Aku kupowany w pazdzierniku, czyli prawie nowkato nie znaczy że jest dobry należy sprawdzić cele w tamtym roku na jesień kupiłem nówkę z w zimę jak przyszły mrozy to zamarzł taki szajs wypuszczają nie to co kiedyś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 A i barto w alternatorze nie ma tulei a przynajmniej jeszcze nie słyszałem o takim bo tam są łożyska a tuleje są w rozruszniku jak już oczywiście miałem na myśli rozrusznik, nie alternator właśnie rozrusznik podejrzewam o powodowanie problemów, bo on obciąża aku podczas rozruchu. dzisiaj silnik odpalił dopiero za 10 obrotem wału olej mam taki sam, co zwykle, czyli 10w40 GM- nie powinien chyba gęstnieć aż tak, że silnik nie chce odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16901-ci%C4%99%C5%BCko-pali-jak-jest-zimny/#findComment-117017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.