Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam wszystkich użytkowników!! Od niedawna jestem posiadaczem opla astry II 1.7 dti z 2000 roku i niestety mam problem, a mianowicie w moim aucie nastąpił spadek mocy.z czym może być to związane?co się mogło popsuć?proszę o rady Dodam tylko, ze jak kupiłem auto to był ten sam problem.świeciła się kontrolka komputera wiec pojechałem się podpiąć i wyszło ze jest uszkodzony intercooler oraz świece żarowe.zostało to wymienione i przez miesiąc był spokój aż do wczoraj kiedy to znowu się zaświeciła ta kontrolka i auto stało się molowate.bylem dzisiaj się podpiąć pod komputer po raz drugi i wyskoczył ten sam błąd(P1125 - zawór ciśnienia doładowania).wcześniej wszystkie błędy zostały skasowane.Efekt jest taki ze turbina chodzi ale nie daje mocy na silnik przez co jest on znacznie zamulony. Czy mógł się zepsuć sterownik pompy wtryskowej??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17085-probelm-zastra-17-dti-prosze-o-pomoc/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Spokojnie to nie są objawy sterownika, prędzej bym podejrzewał przepływomierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17085-probelm-zastra-17-dti-prosze-o-pomoc/#findComment-201313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Może zawór upustowy turbo WG się zaciął w pozycji takiej, że upuszcza ciśnienie zbyt wcześnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17085-probelm-zastra-17-dti-prosze-o-pomoc/#findComment-201253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.