Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Pisałem wcześniej: Witam Dmuchnęło mi uszczelkę pod głowicą w Oplu Astrze 1.7 TD z silnikiem Isuzu. Po odbiorze od mechanika zauważyłem oleisty kożuch w zbiorniku wyrównawczym. Wymontowałem zbiorniczek, wydmuchałem płyn z przewodów (ile płuca pozwoliły), wymyłem porządnie zbiornik wyrównawczy i uzupełniłem płyn. Po kilkunastu kilometrach jazdy znów mam oleistą substancję pływającą w zbiorniczku. Wykluczam zatem syf pozostały z wymiany uszczelki, Ten temat jest ciągiem dalszym... Wymieniałem uszczelkę pod głowicą ponieważ wywalało mi spaliny do płynu chłodzącego. Po wymianie jeździłem na mrozach na krótkich odcinkach (silnik praktycznie zimny). po jakimś tygodniu zauważyłem olej w płynie a potem coraz większe kopcenie z wydechu. Wróciło ciśnienie do zbiornika (jakieś 4 sec. syczenia przy odkręcaniu korka RANO - przy tym podnoszenie poziomu cieczy w zbiorniku) i spadła moc silnika. Głowica była planowana i sprawdzana szczelność ale ktoś podsunął mi myśl o szczelinie w głowicy, która mogła się pokazać dopiero przy rozgrzaniu silnika. Wydaje mi się to logiczne ale... ... ale czy ktoś też tak uważa? Czy głowicę po robocie powinno się powtórnie dociągnąć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Pisałem wcześniej: Witam Dmuchnęło mi uszczelkę pod głowicą w Oplu Astrze 1.7 TD z silnikiem Isuzu. Po odbiorze od mechanika zauważyłem oleisty kożuch w zbiorniku wyrównawczym. Wymontowałem zbiorniczek, wydmuchałem płyn z przewodów (ile płuca pozwoliły), wymyłem porządnie zbiornik wyrównawczy i uzupełniłem płyn. Po kilkunastu kilometrach jazdy znów mam oleistą substancję pływającą w zbiorniczku. Wykluczam zatem syf pozostały z wymiany uszczelki, Ten temat jest ciągiem dalszym... Wymieniałem uszczelkę pod głowicą ponieważ wywalało mi spaliny do płynu chłodzącego. Po wymianie jeździłem na mrozach na krótkich odcinkach (silnik praktycznie zimny). po jakimś tygodniu zauważyłem olej w płynie a potem coraz większe kopcenie z wydechu. Wróciło ciśnienie do zbiornika (jakieś 4 sec. syczenia przy odkręcaniu korka RANO - przy tym podnoszenie poziomu cieczy w zbiorniku) i spadła moc silnika. Głowica była planowana i sprawdzana szczelność ale ktoś podsunął mi myśl o szczelinie w głowicy, która mogła się pokazać dopiero przy rozgrzaniu silnika. Wydaje mi się to logiczne ale... ... ale czy ktoś też tak uważa? Czy głowicę po robocie powinno się powtórnie dociągnąć? dociaganie zalezy od uszczelki moim zdaniem jednak cos jest dalej z ta UPG nie tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-200604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 co było powodem wydmuchania uszczelki? miałem podobny problem ale w oplowskim silniczku. termostat sie nie odpowietrzył i nie puszczał płynu do chłodnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-194100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Panowie oddajcie do mechanika, który także sprawdzi szczelność głowicy - bo po co planować i naciągać się na koszty jak za którymś razem okaże się, że głowica jest pęknięta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-192986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 dmuchnęło mi uszczelkę z przegrzania a co do oleju w płynie... ... okazało się, że po robocie uszczelki walnął mi blok na drugim cylindrze podsumowując skończyło się na wymianie silnika Ku przestrodze w wersji ISUZU robota uszczelki + rozrząd - 1300 zł silnik + wymiana - 1400 zł warto pomyśleć czy remontować czy zmienić całość, ja dołożyłem niemal 3 000 zamiast 1 400, będę mądrzejszy na przyszłość...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-192511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Takiego zbiegu okoliczności nie mogłeś przecież przewidzieć Natomiast fakt w dzisiejszych czasach remont typowych silników samochodowych jest nie opłacalny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-192054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Najgorsze jest to, że do japończyków są strasznie drogie części a mechanicy bronią się przed ISUZU rękami i nogami... Za uszczelkę pod głowicę dałem 300 zł... A całość z wierzchu wygląda jak zwykły Opel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17148-wysokie-ci%C5%9Bnienie-w-zbiorniku-wyr%C3%B3wnawczym/#findComment-192037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.