Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam Nie znalazlem tutaj na forum nic o tych 2 bledach tz wyjasnien dotyczacych naprawy aby sie ich pozbyc dlatego zakladam ten watek. Dzisiaj jadac corsa 1.2i z roku 93/94 (z elektronicznym zaplonem), 2 razy niespodziewanie zgasla podczas jazdy i przez chwile pozniej sie palila kontrolka check engine. Sprawdzalem co to za bledy i wlasnie takie jak wyzej wyskoczyly 25 i 47. 25 Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie 47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) badz bo tez takie cos znalazlem "zawór recyrkulacji spalin". Zaobserwowalem takze gdy wlacze swiatla to przygasa wyswietlacz. Ojciec mowi ze cos pewnie z alternatorem. Takze moje pytanie czy regler jest w alternatorze czy gdzie indziej? I czy to alternator czy jeszcze cos innego? Ogolnie prosze o wszystkie spostrzezenia i sugestie co jest nie tak. Dziekuje i Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yanaek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a czym zczytywales te bldy? samodzielnie czy w jakims serwisie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a czym zczytywales te bldy? samodzielnie czy w jakims serwisie? Po zapoznaniu sie z poradnikiem to samodzielnie Byc moze bo z tego co mi wiadomo to auto duzo stalo i nie jezdzilo, jak sie nagrzeje to zadnych numerow nie odstawia. Moze po prostu mu "jazdy" brakuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Nie znalazlem tutaj na forum nic o tych 2 bledach http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=56 25 Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie 47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) 47 to zawór EGR. Wykręcić, przeczyścic i zamontować. Pomoże jeśli jest zabrudzony a nie uszkodzony. Było opisane na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Nie znalazlem tutaj na forum nic o tych 2 bledach http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=56 25 Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie 47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec) 47 to zawór EGR. Wykręcić, przeczyścic i zamontować. Pomoże jeśli jest zabrudzony a nie uszkodzony. Było opisane na forum. w którym miejscu jest zamontowany ten zawór?bo chętnie sam się tym zajme u siebie w corsie! jezeli nie foto to chodziaz umiejscowienie gdzie go szuka!i drugi pytanko dlaczego kod błedu 47 czy to wina reglera czy cóś innego?(regulatora napiecia) silnik X12SZ [ Dodano: Nie Lut 01, 2009 18:50 ] oto silnik o którym mówie gdzie ten zawor jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 w którym miejscu jest zamontowany ten zawór? http://img255.imageshack.us/my.php?image=egrjk4.png Pokazany czerwoną strzałką. Silnik x12sz Błąd 47 oznaczać moze zabrudzony lub uszkodzony zawór EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 wielkie dzięki tez mysłaem ze to to ,tylko zmyliło mnie ze czytałem w którymś poscie ze jest przez niego poprowadzona ciecz chłodząca! a i jeszcze jedno jest to rozbieralne! czy tylko od dołu trzeba czyscic ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Nie ma żadnej cieczy. Odkręcić dwa wkręty, przemyć wnętrze zaworu i zamontować na miejsce. Przy okazji sprawdzić czy grzybek zaworu da sie poruszać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 dzięki jutro rozkrece zobaczymy czy to wystarczy(pomoże) bo się już zastanawiam czy tego nie zaślepie,podobno lepiej silnik będzie chodził,nie ciągnie syfu z silnika -bo to chyba działa jak odma w strarszych motorkach!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 podobno lepiej silnik będzie chodził, Cy lepiej to nie wiem. U mnie EGR był kiedyś przeczyszczony i silnik pięknie mruczy. Nie mam zamiaru zaślepiać, no chyba ze EGR uszkodzi sie elektrycznie i umrze. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17334-blad-25-i-47/#findComment-198500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.