Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam wszystkich. Szanowni forumowicze mam nadzieje że odwiedziecie mnie od pomysłu sprzedaży mojej Astry,bo po ostatnich jej fochach mam dość (wyczyściła mi konto w banku,a końca wydatków nie widać). Problemy zaczeły się od tego że słabo się kręciła przy odpalaniu,pewnego dnia juz z pracy wracałem na piechote,pośpieszna diagnoza aku (był oryginalny GM z numerami mojej astry,więc osmioletni jak ona,oczko na wskaźniku czarne więc pusty) wymieniłem na nówke 75 Ah,auto odpaliło ale wspomaganie siadło zupełnie, diagnoza alternator nie daje prądu na pompe wspomy (poczytałem że czasami trzeba uderzyć altrnator delikatnie młotkiem żeby ryszył bo mogło zblokować szczotki) i pomogło,jeździłem jeden dzień ale zauważalnie słabiej palił aż "zdechł" (czyli ciągnoł prąd z aku),oddałem alternator do regeneracji (okazało się że coś w nim się spaliło). Pojeźdźiłem jeden dzień i auto dalej nie paliło,dałem na prostownik bo pomyslałem że mechanik słabo naładował aku. Auto w tej chwili wogóle nie pali,elektryka jest i wydaje mi się że słysze pojedynczy stuk jak przekręce kluczyk. Poradźcie coś prosze. P.S. Czy na te wszystkie problemy (albo jakieś inne) ma wpływ kolejność odpinania klem z aku??? [ Dodano: Pią Lut 13, 2009 21:03 ] zapomniałem napisać że to astra II 1,7 DTI isuzu rok 2000   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 i wydaje mi się że słysze pojedynczy stuk jak przekręce kluczyk.Objawy by wskazywały na rozrusznik.Spróbuj kilkakrotnie przekręcić kluczyk w stacyjce za którymś razem powinien złapać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-194976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 próbowałem wielokrotnie,niestety bez rezultatu. ten dźwięk o którym pisze to nie odgłos kręconego wału,tylko jakieś stuknięcie (chyba ze stacyjki).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-194975 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 To jest odgłos ,,pukającego" elektromagnesu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-194939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 w alternator nie wolno stukać w rozruszniku skończyły się plusowe szczotki same szczotki kosztują około10zł tylko trzeba je zgrzać nie daj się namówić na lutowanie!!! jeśli masz warunki to sam to zrobisz. P.S.wyczyść rowki komutatora!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-194373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Moim zdaniem rozrusznik. Konkretnie bendiks miałem podobną sytuację rozrusznik do regeneracji i będzie lux   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-190328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dzięki filan,już auto zrobiłem. To jednak był rozrusznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17787-zapalanie/#findComment-190136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.