Gość ADAMS1 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam jakiś czas temu zatarłem silnik (fakt moja wina kontrolka od cisnienia oleju nie działała) no i musiałem wymienić wał ale że sie udało kupić cały dół silnika za 800zł nie było tragedi przełożyłem wał z mechanikiem i dalej do przodu aż do wczoraj jade sobie spokojnie około 100 i nagle Huk silnik zgasł biore latarke patrze a w bloku dziura wielkości piłeczki golfowej. Ja sie chyba potne z tym oplem bo juz nie mam na niego siły co chwile coś Pochwalćie sie może chłoapki co macie taie motory w tej budzie czy też macie takie przeboje czy tylko u mnie jakieś hatum nad tym silnikiem krąży?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 może coś niebyło dobrze dokręcone i się urwało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMS1 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 no ale po 2000Km jeszcze przy mnie mechanik kluczem dynamometrycznym sprawdzał każdą śróbe ja nie wiem chyba kupie AC i go podpale bo juz brak mi sił   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja swojego mam 2 lata i jeszcze żadnej ingerencji w silnik nie było, jedynie wymiana przepływki, termostatu i wężyki od podciśnienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 U mnie też tylko wężyk podciśnienia i przelewowe były wymienione   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMS1 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 to ja już nie wiem jakiś pechowy ten mój silnik bo innego wytłumaczenia nie widze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 X17DTL to jest jednak zemsta niemców za przegraną wojnę (wiedzieli że wszystkie te silniki po przejechaniu 150.000 km wylądują w Polsce i dalej na wschód). Mam Astre II z tym silnikiem już 5 lat i dotychczasowe koszty napraw silnika, wymian silnika, wymian turbin itp. itd to około 10.000 zł. Powiem tylko tyle, jak uda mi się doprowadzić do stanu, że wszystko będzie chodzić jak należy - SPRZEDAJE JĄ. Na pocieszenie powiem Ci, że jeszcze 3 lata temu koszty czegokolwiek do tego silnika były okrutne (np. koszt samego wału korbowego to 1000 zł.) więc thanks good za import aut i części z UK (tego badziewia tam było bardzo dużo) bo inaczej to na części by nie było nawet... W tym silniku psuje się wszystko, dosłownie... I ja o tym niestety coś wiem. Jedyne wyjście to naprawić po raz drugi i sprzedać, nawet ze stratą - poważnie, no chyba że masz stalowe nerwy i portfel wypchany po brzegi...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 u mnie był remont przez jakiegoś pajaca co wsadził za niską uszczelkę pod głowicę i strzelił popychacz od uderzenia w tłok. 100km tak przejechałem do domu. po rozkręceniu głowica poszła na kompletną regenerację (gniazda, uszczelniacze, zawory, szlif spawanie mikropęknięć) , jak już robić to porządnie, do tego doszedł rozrząd i za niedługi czas wymieniłem chłodnicę bo tylko 1/4 powierzchni spełniała swoją rolę prawei 3 tys poszło ale od 2 lat spokój poza drobnymi remontami zawieszenia gdyby miał ten silnik koło 200nm to bym się nie czepiał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMS1 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 DZiś byłem u mechanika nic tylko się pociąć urawny korbowód a raczej zamek (chyba śróby póściły normlanie widać goły pokiereszowny wał 3 dzióry w bloku silnika urwany zawór w pierwszym tłoku teraz to mam problem i nie wiem czy bede to wogóle robił bo to chyba nie ma sensu praktycznie cały silnik do wymiany musze to przemyśleć może kompletny silnik kupie od jakiegoś angola bo inaczej to ja tego nie widze I widze że nie jestem sam który ma problem z takim silnikiem:(   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 dokładnie, nic innego nie wykombinujesz albo drugi silnik albo żenisz tak jak stoi zdarza się to w różnych silnikach i nie tylko w Oplu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17823-czy-17-dtl-to-jaki%C5%9B-%C5%BCart-opla-w-astrze-g/#findComment-194118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.