Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Astra 2.0 DI. Dziwny problem z turbiną. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Gdy po przejechaniu kilku kilometrów, gdy rusza wskaźnik temperatury wywala check engine i niknie turbina i nie działa obrotomierz. Ale gdy zatrzymam się na jakies 15-20 minut, to mimo tego, że silnik jest nagrzany wszystko jest ok. Miał moze ktos podobny problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Sczytaj błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-193725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 O to chodzi że błędów brak. Koleś też siędziwił. Nic nie zapisało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-192699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 , gdy rusza wskaźnik temperatury wywala check engine i niknie turbina i nie działa obrotomierz Wykręć i wyczyść czujnik obrotów wału ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-192694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 tak zrobię, oczywiscie jeśli zajdzie taka potrzeba Dzisiaj robiłem traskę no i oczywiscie znów to samo, a jako ze miałem sporo czasu po przyjeździe do Wa-wy postanowiłem wymienić olej no i jako, że turbina nie działała test komputera. Oto lista błędów: P1631 - pompa wtryskowa P0040 - błąd krytyczny systemu te dwa dało sie skasować P0725 - obwód wejściowy obrotów silnika P1335 poma wtryskowa-brak sygnału prędkosci silnika z ECU Moze teraz jak jest wiecej wiadomości ktos mi coś podrzuci. Dopowiem jeszcze, że problem ten występuje gdy jest duza wilgotnośc powietrza, a dzisiaj wystapił po wizycie na myjce. z góry dzieki za sugestie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-185827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Czujnik obrotów wału korbowego znajduje się poniżej filtra oleju, przykręcony jest śrubą typu torx zewnętrzny do bloku. Dostęp dość utrudniony po zdjęciu środkowej części osłony silnika. Przeczyść go lub wymień gdy to nie pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-185821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 tak zrobię, oczywiscie jeśli zajdzie taka potrzeba Wykręć i wyczyść czujnik obrotów wału .. Już nadeszła taka potrzeba! Ale widzę ze nic nie robisz w tym kierunku! Pojawiasz sie jak jest juz coraz gorzej! PO725 To jest pierwszy bład od którego mogą byc pozostałe. Ten błąd mówi że nie ma impulsów z czujnika położenia wału .A tym samym w pompie jest ustalana zła dawka paliwa , ja bym zaczął od tego. Bo narobią Ci kosztów! jak oddasz w niepowołane ręce. remonty pompy itp..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-185820 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 szybka odpowiedź za którą dzieki. Nie odzywalem sie wcześniej bo problemu "jakby" nie było. Dzisiaj do mnie dotarło z tą wilgocią dopiero. Jutro sie za to biorę, co by jak u przyslowiowej Zosi - dziórka się nie powiększyła Co do czujnika to wychodzę z założenia, ze jak juz cos sie pieprzy to lepiej to zmienić także raczej wymiana po uprzednim wyczyszczeniu i potwierdzeniu problemu. [ Dodano: Pon Mar 16, 2009 18:57 ] No i po problemie. Czujnik? - 120 PLN Robocizna? - 0 PLN Efekt? - jak milo zobaczyć usmiech na twarzy kierującego. Wielkie dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu. [ Dodano: Wto Mar 17, 2009 08:18 ] tak zrobię, oczywiscie jeśli zajdzie taka potrzeba Wykręć i wyczyść czujnik obrotów wału .. Już nadeszła taka potrzeba! Ale widzę ze nic nie robisz w tym kierunku! Pojawiasz sie jak jest juz coraz gorzej! PO725 To jest pierwszy bład od którego mogą byc pozostałe. Ten błąd mówi że nie ma impulsów z czujnika położenia wału .A tym samym w pompie jest ustalana zła dawka paliwa , ja bym zaczął od tego. Bo narobią Ci kosztów! jak oddasz w niepowołane ręce. remonty pompy itp.. Tą razą (hehe) sie przejąlem i jest juz po problemie dzieki temu postowi.wielki szacunek dla tego usera i niestety wstyd i hańba dla autora tematu, że tak długo zwlekał z naprawą Aśki . Na szczęście juz po wszystkim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-185812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 he Panowie a gdzie mozna dostać jakieś uszczelniacze zebym mogł turbinke pouszczelniaćhttp://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif bo juz mi wszystie uszczelki powypluwało (astra F 1,7 TD) teraz dymi kopci:P i gwiżdże dziwnie musze zrobić z tym porządek bo tak być nie może:P   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17863-turbina/#findComment-177321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.