Gość Fenixom191123 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Zgadza się ale trzeba dawać komputer ciągnać wiązkę kabli itp od hu........ roboty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Zgadza się ale trzeba dawać komputer ciągnać wiązkę kabli itp od hu........ robotyTo szukaj 16SV. 82KM, 130NM momentu i nadal gaźnik.Montowany w asconach C i kadettach E.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Zgadza się ale trzeba dawać komputer ciągnać wiązkę kabli itp od hu........ roboty Ja zmieniłem silnik z 13nb lub 13s (do tej pory nie wiem jaki to był ) na c20xe i elektryka przy pomocy ktk i corsa-a team mi zajęła w sumie ze 2 dni, więc nie jest to poważny argument   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fenixom191123 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Mam nadzieje że mi też z KTK pomogą Dużo miałeś roboty a i gdzie dałeś kompa w środku w którym miejscu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Mam nadzieje że mi też z KTK pomogą Dużo miałeś roboty a i gdzie dałeś kompa w środku w którym miejscu Pewnie tam gdzie fabryka przewidziała, czyli prawy przedni słupek(przy nogach pasażera). Wersje na wtrysku miał z prawej strony(za kielichem) otwór na wiązkę. Gaźnikowce takowego nie miały   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93576 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 cursor, Nie dokładnie, bo otwornicy nie miałem i komp jeszcze jeździ między ścianą grodziową a kielichem amorka od strony pasażera Ale siądzie tam gdzie jego miejsce, którego lepiej opisać nie mogłeś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 cursor, Nie dokładnie, bo otwornicy nie miałem i komp jeszcze jeździ między ścianą grodziową a kielichem amorka od strony pasażera Ale siądzie tam gdzie jego miejsce, którego lepiej opisać nie mogłeś Ja też nie mam otworu na wiązkę u siebie w kadecie i bardzo mnie to cieszy. Ja Ecu będę przenosił głębiej pod dechę, tak, żeby wiązkę wyprowadzić zaraz za silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ja też nie mam otworu na wiązkę u siebie w kadecie i bardzo mnie to cieszy. Póki nie wywiercę otworu, to przedstaw swoje rozwiązanie - może i ja bym zrobił podobnie. Co masz na myśli konkretnie? Bo nie rozumiem którędy chcesz poprowadzić wiązkę bez dziurawienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Nie powiedziałem, że nie będę dziurawić grodzi. Tyle, że skorzystam z tego, że nie mam otworu i zrobię go gdzie indziej(tak jak w corsie A) Chce tak zrobić, bo chcę trochę posprzątać pod maską. Zwykły zbiornik wyrównawczy zmieniam na ten z wersji z ABS(za prawym kielichem) Zbiornik na płyn spryskiwacze przenoszę pod aku(tak jak było w vectrach i calibrach niektórych). Wiązkę z auta przeniosę z za lewego kielicha w rejony serwa i poprowadzę ją pod podłużnicą. Wiązkę do silnika chcę poprowadzić za silnikiem i do wnętrza wejść za schowkiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 cursor, Już czaję. Faktycznie do clear looka będzie to lepsze rozwiązanie, fajna koncepcja ogółu. Ja chyba zrobię to w standardowym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18008-jaki-to-silnik-c14nz/page/2/#findComment-93122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.