Skocz do zawartości

Problem z Nowym akumulatorem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszyskich mam problem z Astra X17DTL Kupilem nowy akumulator 60Ah 600A po jednym dniu jak wracalem z pracy w czasie drogi do domu zaczely mi wariowac zegary obrotow i predkosciomierza albo wogole przestawaly wskazywaz jakikolwiek ruch pojazdu ,wyskakiwaly kontrolki poduszek,hamolcow,elektronicznego chlodzenia silnika i check eingin ,radio sie wylanczalo ,dmuchawa zwalniala obroty podswietlenie gaslo albo sie sciemnialo tak samo ze swiatlami slabiej swiecily albo prawie wogole ,jakies spadki napiecia ,wspomaganie kierownicy przestalo dzialac a jak dojechalem do domu to samochod wogoje sie nie dal uruchomic po wylaczeniu silnika, padniety akumulator.Naladowalem go przez cala noc i rano podlaczylem wszysko bylo okay myslalem ze to moze komputer zaczol wariowac w koncu duze mrozy byly, ale po przejechaniu 10 km znowu to samo wrocilem do domu nie gasilem silnika zmierzylem napiecie akumulatora przy wlaczonym silniku wynosilo 9,8V po pieciu minutach uroslo do 11,76V tak wiec alternator laduje, ale gdy wylaczylem silnik nie dalo sie uruchomic ponownie przestal krecic i musialem znowu ladowac akumulator nie wiem co sie dzieje czy to przebicie na masie czy to komputer czy jeszcze cos innego i co teraz robic w grudniu pompe regenerowlem w serwisie i nie byl to tani wydatek a teraz znowu takie cos pomozcie bo nie wiem co robic

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/18091-problem-z-nowym-akumulatorem/
Udostępnij na innych stronach

Carlos8101, prąd ładowania powinien być wyższy tj. 13,9-14,5V

a naładowanego akumulatora mierzone np po 2h od zgaszenia silnika od 12,7V

Tematów o tym jest na forum co najmniej kilka - guzik SZUKAJ u góry po lewej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/18091-problem-z-nowym-akumulatorem/#findComment-192108
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak czytam co piszecie i mysle ze to nie jest alternator bo wtedy by mi nie gasla kontrolka ladowania po rozruchu silnika ja mysle ze jest to przebicie na masie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/18091-problem-z-nowym-akumulatorem/#findComment-191874
Udostępnij na innych stronach

Carlos8101, nie prawda że nie gasła by Ci kontrolka ładowania :roll:

Zrób próbę, weź multimetr i sprawdź napięcie ładowania. Przy pracującym silniku podłącz go do biegunów akumulatora. Wynik powinien zawrzeć się w przedziale 13,9-14,5 V i być taki sam po zmierzeniu ładowania na zaciskach alternatora. Jeśli przy akumulatorze jest niższe, to sprawdź i oczyść przewody łączące akumulator i alternator oraz przewód masowy silnika.

Ten prosty zabieg sprawi że wykluczysz alternator i masę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/18091-problem-z-nowym-akumulatorem/#findComment-191865
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności