Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam wszystkich...Zamieszczam ten temat w dziale Omega bo dotyczy tego samego silnika montowanego równiez w Senatorze. Ostatnio w moim Opelku z powodu strzału gazu w kolektor padła przepływka...natychmiast rozpoczołem poszukiwania nowej,szukałem po nr fabrycznym Bosch...sprawdziłem na stronce i okazłao się ,ze przepływka w moim aucie (0280202053) pochodzi od silnika 25E...czyli 2,5L co wiecej idąc tym tropem sprawdziłem komputer ECU i moduł. ECU (0280001307) i moduł (0227921003) równiez pochodzi z silnika 25E.Na bloku silnika jak byk widnieje 30E tak jak w papierach. Dodam,ze obydwa silniki 30E i 25E są na wtrysku LE. Troche zgłupiałem teraz i nie wiem co robić...czy kupic przepływke taką jak była czy kupic dedykowaną do 30E ma inny nr fabryczny. Silnik chodził ładnie na tym osprzęcie ale nie porazał mnie swoją mocą jak na 3.0 i 180km. Czy kots orientuje się jaka jest różnica pomiędzy osprzętem do 25E i 30E (obydwa montowane rówzniez w omedze) a moze są jednakowe i juz w fabryce takie instalowano. Prosze o pomoc bardziej doświadczonych kolegów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18112-30-e-osprz%C4%99t-bosch/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 PawloSenatorGdy, podaj dokładniejsze dane odnośnie silnika i rocznika bo C30LE nie ma 180KM, a C30NE ma ich 177, wtedy będzie można dokładniej to zweryfikować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18112-30-e-osprz%C4%99t-bosch/#findComment-191808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Silnik o który mi chodziło to 30E na boschu LE moc nominalna 180km. ...sparawa się juz wyjasniła pomogli mi chłopaki z manta clubu.Mianowicie okazałos się iz silnik posiada dwa rodzaje numerów jedne nabijane i drugie odlewane na bloku...widocznie ktos pare lat temu zamienił silnik w czasach gdzie nie był on jeszcze cześcią zamienną i po prostu przebił numery na bloku na 30E. Chłopaki poradzili abym sprawdził numry odlane,sprawdziałem i na bloku widnieje odlew 25 czyli 2.5l Wszystko się wyjasniło. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18112-30-e-osprz%C4%99t-bosch/#findComment-191585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 czyli sterownik i przepływka są zgodne do Senatora A 25E CIH (100-103kW)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18112-30-e-osprz%C4%99t-bosch/#findComment-191538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 moduł,ECU i przepływka są zgodne z silnikiem który mam pod maską czyli 25e.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18112-30-e-osprz%C4%99t-bosch/#findComment-191412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.