Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Najlepiej to dostać sie do sterownika a jest to ok 10min zabawy.Próbówka do masy (nie bezpośrednio przewodem bo można trafić na + ) i w kilka sekund można znaleźć 2 przewodziki odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie.Potem tylko ustawić na centralce żeby sterowanie było masą i powinno śmigać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-168109 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam, więc tak ja dopiero założyłem taki sterowniczek do mojej kadziny i wszystko fajnie hula. a więc tak na tej instrukcji musisz skorzystać z schematu C sterowanie minusem bo takie właśnie tam jest. Najpierw podłącz czerwony do plusa a czarny do minusa. Następnie biały kabel ze sterownika podłączasz z brązowo czerwonym w aucie, a biało czarny z brązowo białym. Następnie żółty z żółto czarnym podłanczasz do masy z centralnego zamka. i w tedy musisz zaprogramować sterownik z pilotem naciskając jednoczesnie guzik na pilocie i na sterowniku a jeśli chcesz jeszcze do tego kierunki podłaczyć i masz tylko jeden kabel z sterownika to musisz kupić dwie diody prostownicze. Na diodzie masz pasek. Łączysz diody drugą stroną(nie od strony paska) ze sobą i z przewodem z centralnego zamka. Następnie drugą stronę diody(tę gdzie jest pasek) łączysz z przewodami. Interesują cię przewody czarno-biały i czarno-zielony. i powinno chodzić powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-168101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michael75 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 No dzięki zaraz ide jeszcze próbować. Do tej pory próbowałem to podłączać wg schematu "d" i zamykało tylko ale nie otwierało. Moze teraz bedzie chodzić a jak nie to pojade do jakiegoś elektryka samochodowego [ Dodano: Pon Maj 11, 2009 22:44 ] hudini.19 wielkie dzięki wszystko chodzi jak należy a nie otwierało dlatego bo były dwa przewody brązowo-białe a ja podpinałem nie do tego co trzeba. Teraz pozostało mi kupić tylko te diody żeby kierunki podłaczyć. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-168067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ciesze się że mogłem pomóc sam męczyłem się z tym 3 dni a te diody kosztują parę groszy pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-167659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ncode Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Mam ten sam sterownik bx30 i ten sam problem. Jak podłączyłem to tylko słyszę dźwięki ze sterownika a nie otwiera ani zamyka drzwi. I mam teraz pytanie jakich kolorów macie kable od siłowników ?? Bo u mnie wychodzą zielony, niebieski, biały, brązowy i czarny (przy czym czarny sprawdziłem jest masą) i teraz do którego kabla muszę podłączyć biały i biało-czarny od sterownika ?? Bo u was jeżeli dobrze rozumiem od siłowników wychodzą brązowo-czerwony i brązowo-biały i do nich podłączaliście biały i biało-czarny od sterownika. A i jeszcze jedno macie ustawione na blokowanie elektryczne czy pneumatyczne ?? Proszę o odpowiedź Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-150275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Witam a moze wie ktos ktory kabel odpowiada za silownik klapy bagaznika w Corsie B? kozystam ze schematu zamieszczonego przez Michael75 http://www.bowi.com.pl/instrukcje/sterowanie.pdf [ Dodano: Sro Wrz 02, 2009 23:42 ] zrobilem dokladnie tak jak opisal to hudini.19 jedynie kierunkowskazy działaja, a drzwi nie otwieraja sie i nie zamykaja. Nie wiem co moglem zle zrobic... jezeli kierunki chodza to z napieciem pewno jest w pozadku. W mojej Corsie jest tylko jeden kabel brazowo / czerwony (zamykanie) i 3 sztuki brazowo / bialego (otwieranie) probowalem z kazdym z trzech po kolei przepinajac bialo / czarny kebel od sterownika i wszedzie taki sam skutek, a w 3cim sterownik dodatkowo zaczyna energicznie "pstrykac"... Jak mozna sprawdzic za co sa odpowiedzialne poszczegolne kable w kostkach samochodu? Co jeszcze moze byc nie tak? [ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 02:54 ] Witam ponownie Nikt nie odpowiedział, ale dla innych drążących temat napisze moje rozwiązanie. W Corsie B należy podpinać ( sterowanie minusem ) i UWAGA gdy podłączymy innym schematem i przekręcimy klucz w stacyjce do pozycji "zapłon" można coś uwędzić, jak w moim przypadku sterownik.... który ostatecznie został naprawiony przez mechanika i on też wykonał montaż ( dla tych niecierpliwych 150zł usługa) Dlatego jeśli podpięliśmy i nie działa, to nie dotykać stacyjki!. / napięcie bezpośrednio pod skrzynkę z bezpiecznikami, to i pozostałe kable sprawdzamy probówka z uziemieniem szukając tego właściwego (kolorystyka jak podano wyżej)/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18148-sterownik-c-zamka/page/2/#findComment-143470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.