Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Jako że to mój debiut witam wszystkich! Przyczyną poważnych problemów okazało się u mnie kółko pompy oleju. Podobno to dość częsta przypadłość tego motoru. Czy ktoś może mi doradzić czy jest na to jakiś patent w celu uniknięcia powtórki w przyszłości? Jakiś bardziej udany producent pośród zamienników... bo faktycznie kółko takie jakieś liche odchudzone nie budzi zaufania Z góry dziękuję i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18367-k%C3%B3%C5%82ko-pompy-oleju-17dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 po prostu trzeba je dobrze dokręcić,najlepiej troche kleju do śrub-ale nie za duzo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18367-k%C3%B3%C5%82ko-pompy-oleju-17dti/#findComment-189174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 dzięki za radę, nie omieszkam dociągnąć tym razem na maxa. Obawiam się jednak, że dokręcenie śruby nie miało wpływu na to, że z kółka odpadło tak ok. 1/8 obwodu zębatki dopiero potem zostało sciągnięte paskiem (miejscami już nie-zębatym ) z ośki (bo faktycznie mogło być słabo dokręcone). Uszkodzenie kółka wskazuje raczej na taką kolejność "rekonstrukcji zdarzeń" - żadnych uszkodzeń w obrębie śruby czy osadzenia na osi no i skąd wyłupanie kilku zębów z obwodu kółka (równiutko wzdłuż zębów, żadnych pęknieć poprzecznych gdbyby kółko zostało wpierw sciągnięte paskiem rozrządu a potem gdzieś uszkodzone bokiem, kantem, etc. Ciekawi mnie czy ktoś miał podobny problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18367-k%C3%B3%C5%82ko-pompy-oleju-17dti/#findComment-189159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam w moim samochodzie to koło było także wymienione lecz niestety nie wiem dlaczego ,może przyczyna była podobna poza tym uszkodzone było koło zębate na wale korbowym (wymieniłem na nowe) i lekko uszkodzone koło zębate pompy wtryskowej ale było w miarę i zostawiłem jak na razie wszystko jest ok przejechałem już nim 40 tys   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18367-k%C3%B3%C5%82ko-pompy-oleju-17dti/#findComment-185750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.