Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacek87

sprawdze z tym wcisnietym pedalem,ale watpie,ze to cos pomoze

 

[ Dodano: Czw Mar 05, 2009 23:55 ]

ani dluzsze podgrzewanie swiec ani trzymanie nogi na pedale gazu niestety nic nie pomaga, wydaje mi sie, ze chyba bede musial wymienic wtryskiwacze, najgorzej jest ze znalezieniem odpowiedniego zakladu

 

Gość Anonymous

Mam chyba bliźniaczą Astrę. Problemy również podobne. Strasznie wibruje przy jałowym biegu, wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu a wszystko się uspokaja. Podobnie zaczyna trochę kopcić na szaro, niedługo po odpaleniu, ale się uspokaja po jakimś czasie. Sugerujecie, że może brać płyn chłodniczy :) Co prawda znika mi trochę i czasem dolewam, ale myślałem, że to wina nieszczelnej już chyba chłodnicy.

Wracając do wibracji i odgłosów:

jeden z napotkanych mechaników z bliźniaczym silnikiem w astrze sedan, stwierdził iż faktycznie silnik chodzi za głośno i należało by wyregulować pompę wtryskową. Ponoć też mocy ma to dodać (ja się tak do 140 km/h rozpędzam, a on mówi o 170, strach pomyśleć :wink: )

Dogrzewanie stosuję i znacznie poprawiło poranne starty, nawet przy sporym mrozie odpali, ale chwilę potem zaczyna "kaszleć" ale to już chyba wina pompy wtryskowej (pisałem już o tym na forum)

 

Mam nadzieję, że zbytnio nie zboczyłem z tematu.

Pozdrawiam

 

mi dogrzewanie niestety nic nie pomaga, a ile taka regulacja pompy mniej wiecej kosztuje? ja dalej obstawiam u siebie wtryskiwacze,bo widac,ze nie sa pierwszej mlodosci i troche leja,wymienilbym je juz dawno,ale nie mam na razie pieniedzy na to,wiec moge sobie tylko domyslac sie,co jest nie tak

 

Gość Anonymous

też słyszałem że ustawienie kata wtrysku poprawia osiągi i motorek ciszej pracuje. U mnie pompa była zrzucana i robiony rozrząd na znaki ale czytałem gdzieś że po każdej takiej operacji trzeba ustawiać kąt. Robił to ktos kiedyś? Pomaga to coś? Trzęsie po tym budą?

 

Gość barteklodz

no trzeba trzeba , tak samo jak przy zmianie końcówki drążka zbieżność

niby wszystko ok a koszta sobie w ukryciu rosną 8)

 

Mam chyba bliźniaczą Astrę. Problemy również podobne. Strasznie wibruje przy jałowym biegu, wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu a wszystko się uspokaja. Podobnie zaczyna trochę kopcić na szaro, niedługo po odpaleniu, ale się uspokaja po jakimś czasie. Sugerujecie, że może brać płyn chłodniczy :D Co prawda znika mi trochę i czasem dolewam, ale myślałem, że to wina nieszczelnej już chyba chłodnicy.

Wracając do wibracji i odgłosów:

jeden z napotkanych mechaników z bliźniaczym silnikiem w astrze sedan, stwierdził iż faktycznie silnik chodzi za głośno i należało by wyregulować pompę wtryskową. Ponoć też mocy ma to dodać (ja się tak do 140 km/h rozpędzam, a on mówi o 170, strach pomyśleć :D )

Dogrzewanie stosuję i znacznie poprawiło poranne starty, nawet przy sporym mrozie odpali, ale chwilę potem zaczyna "kaszleć" ale to już chyba wina pompy wtryskowej (pisałem już o tym na forum)

 

Mam nadzieję, że zbytnio nie zboczyłem z tematu.

Pozdrawiam

 

 

a odnosnie pompy to wiem,ze jest regulacji dawki paliwa,a sa jeszcze jakies inne regulacje?czytalem cos gdzies ,ze jesli kwestia jest w cofajacym sie paliwie,ze ciezko odpala,to da sie zalozyc jakis zawor na przewodzie paliwowym

 

wszystkiego trzeba probowac, czesto objawy sa te same w kilku samochodach, a zupelnie co innego jest uszkodzone, dzis moj samochod na jalowym tak sie trzesie, ze az mnie nosi z nerwow, myslalem, ze jak sie cieplej zrobi, to chociaz bedzie lepiej odpalal, ale mimo, ze jest 7 stopni to odpala tak samo jak przy ujemnych temperaturach

 

[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 12:17 ]

też słyszałem że ustawienie kata wtrysku poprawia osiągi i motorek ciszej pracuje. U mnie pompa była zrzucana i robiony rozrząd na znaki ale czytałem gdzieś że po każdej takiej operacji trzeba ustawiać kąt. Robił to ktos kiedyś? Pomaga to coś? Trzęsie po tym budą?

rozmawiałem z mechanikiem jednym i to trzesienie, co sie okazuje najprawdopodobniej spowodowane jest zle ustawionym rozrzadem, nawet przy kupnie tego auta poprzedni wlasciciel mowil, ze przydaloby sie rozrzad wymienic, czytalem na jakims forum, ze przy zle ustawionym rozrzadzie, badz rozrzadzie do wymiany samochod bedzie pracowal jak traktor, bedzie ciezko odpalal, a w ogole dobrze jak bedzie odpalal i bedzie mial wieksze spalanie, u mnie te wszytskie objawy wystepuja

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności