Gość szpenio31 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam. Pozwólcie że włączę się do rozmowy. Mam podobny problem co Pawku. I mnie powiedziano to samo co jemu tylko ze po wymianie sterownika nawiewu bylo to samo. Co się okazalo na ktoryms z moich postow powiedziano ze za to cos odpowiada sterownik wentylatorow. Nie wiem ile w tym prawdy ja juz sie pogodzilem z niedzialajacym obiegiem wew lub zewn i wymontowalem silniczek bo momentami nagrzewal sie dosc porzadnie. Jesli czegos sie dowiesz nowego prosze pisz moze i mnie sie cos z tego przyda a byc moze uruchomie to cos. Pozdrawiam. Ps. Silniczek tez wymienialem i nie przynioslo skutku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18508-silnik-nastawczy-bosch-0132801132/page/2/#findComment-180512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam w gronie niedziałających regulacji nawiewów Zbliża się lato więc wypadałoby zrobić tą regulację, żeby klima jakoś sensownie działała. W tej chwili mam ustawienie "ręczne" na zewnętrzny obieg. Co do fix'owania problemu to ja utknąłem dużo wcześniej niż Wy... udało mi się odkręcić tylko 2 śruby spośród 3 mocujących silniczek. Nie mogę dojść za chiny ludowe do tej z tyłu. Jest na tyle mało miejsca, że mieści mi się tylko końcówka wkrętaka i przejściówka... Chyba jedyną opcją jest dostęp po wymontowaniu schowka? A może da się coś jeszcze zdemontować albo jakoś odwrócić tą cała obudowę do której silniczek jest przykręcony? Wielkie dzięki za info... aha... mój silniczek wygląda jak ten: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be009d8ca935f066.html ... kilka dni później ... Udało się... Po prostu wyciągnąłem silniczek bez odkręcania tej trzeciej śrubki. Te oczka po prostu nie są zamknięte. Już przykręciłem nowy zaqpiony ze zniżką w intercarsie za 82 zyla. Stary miał spsuty silniczek, uszkodzona szczotka czy coś, no i te zębatki plastikowe się zacinały... Nowy hula jak ta lala Teraz czas na testy klimy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18508-silnik-nastawczy-bosch-0132801132/page/2/#findComment-180475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 mam pytanie? pękła mi wlasnie ta klapka od obiegu. Rozebrałem dmuchawe, wyjałem ją i skleiłem. teraz mam tylko problem bo nie pamętam zy jak odłączałem ten silniczek czy on cały czas chodził. teraz chce to wszystko poskładać i nie wiem czy to robić bo cały czas mi on chodzi. i nie wiem czy znowu jej nie wyłamie. czytałem wasze posty i zgłupłem jedni twierdza że tak ma być a inni że ma się wyłączać. mam astre z 2000r 2litry diesel 3 drzwiową jesli to robi jakąś różnice? od razu mówie że jestem kompletnym laikiem w tym temacie. za odpowiedzi z góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18508-silnik-nastawczy-bosch-0132801132/page/2/#findComment-167328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu 76* Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Ja miałem taki sam problem z regulacją jak poprzednicy- nie działała. problem rozwiązałem więc podaje jak: Astra G Vauxhall(anglik) 1.7 TD rok 1999. reszta chyba nie ma znaczenia Po pierwsze primo: u mnie silniczek przed i po wymianie chodzi cały czas, guzik zmienia tylko polaryzacje-kierunek. mój silniczek wygląda jak ten: http://www.fotosik.pl/pok...8ca935f066.html choć ma ćwierć zębatkę zamiast tego ramienia Po drugie primo: poprzedni chyba się zatarł bo nie dawał rady cofnąć, działał dobrze tylko w jedną stronę, pod obciążeniem stawał. Po trzecie primo: prąd jest odcinany w ustawieniu nawiewu na szybę i wtedy ta regulacja nie działa. Ja się tego trzymam i zasadniczo jeżdze na takim ustawieniu żeby nie przemęczać tego silniczka. Chyba że sytuacja wymaga czego innego. Po czwarte primo: ze zdjęć wynika że to są dwa różne typy a może i trzy Po piąte primo: ja po wyjęciu schowka odkręciłęm 2 śrubki mocujące cały mechanizm regulacji nawiewu do silnika, jest też trzecia śrubka do której dobrać się można spod maski po odkręceniu siatki na wlocie powietrza. Wtedy całość daje się odwrócić i jest łatwiej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18508-silnik-nastawczy-bosch-0132801132/page/2/#findComment-160581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.