Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam,mam problem z moim kadettem 1.4i.Jak go odpalam,pracuje jak mustang.Prawdopodobnie nie chodzi jeden tłok.Potem przez pierwsze pare kilometrów nie ma mocy.Dopiero jak sie rozgrzeje to zaczyna lekko szarpać a potem jak jedzie to jest niby ok ale na postoju zdarza mu sie przerywać i dławić.Ponadto ciśnienie płynu chłodniczego jest zdecydowanie za wysokie i wygląda jakby wyciekał albo był gdzieś pobierany bo zdecydowanie go ubywa.Co to może być?Słyszałem opinie że to uszczelka pod głowicą ale oleju nie ubywa wcale więc nie wiem czy to możliwe...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wisniaplc Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 jesli to uszczelka pod glowica to oleju ci bedzie wlasnie przybywac plyn moze ci uciekac przewodami chlodnica albo pompa wody co do pracy na 3 garach wymien swiece i kable a jesli dlawi sie na wolnych i gasnie przeczysc silnik krokowy to na poczatek podstawa jesli nie pomoze poszukamy przyczyny dalej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-187694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 .Ponadto ciśnienie płynu chłodniczego jest zdecydowanie za wysokietego nie rozumiem na jakiej podstawie tak mówisz tylko do tego co kolega wisniaplc, powiedział to jeśli uszczelka poszła między cylindrami to też nie będzie palił na wszystkie a w nawiasie o uszczelkach pod głowicą jest trochę tematów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-187687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 .Ponadto ciśnienie płynu chłodniczego jest zdecydowanie za wysokietego nie rozumiem na jakiej podstawie tak mówisz po pierwsze dlatego że zostają ślady po płynie na zbiorniczku,tak jakby wypływał spod korka,po drugie dlatego że przewody są zbyt twarde jak sie je dotyka [ Dodano: Wto Mar 10, 2009 17:14 ] A no i oczywiście dziękuje za porady zrobie według instrukcji i w razie czego znowu bede prosił o pomoc [ Dodano: Sro Mar 11, 2009 15:47 ] Świece wymienione,przewody są w bardzo dobrym stanie wiec jestem przekonany,że nie wymagają wymiany.W międzyczasie robiłem badania techniczne i powiedziano mi że w spalinach jest za duzo węglowodorów(no i faktycznie troche kopci na biało).Na szczęście badania podbili ale problem jest dalej.Zauważyłem też czarny osad we wnętrzu zbiorniczka na płyn chłodniczy.Czy to wszystko to wskazania na uszczelke pod głowicą?Prosze jeszcze raz o waszą opinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-187291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_wiader Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Zauważyłem też czarny osad we wnętrzu zbiorniczka na płyn chłodniczy.Czy to wszystko to wskazania na uszczelke pod głowicą?Czarny osad na ściankach to może być kamień, olej będzie tworzył filtr olejowy na powierzchni wody w zbiorniku.Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą nie zawsze musi dojść do przeciekania oleju do wody, często przeciek może powstać między samą komorą spalania a płaszczem wodnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-186952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Ok dzięki.A co myśleć o tym za duzym poziomie weglowodorów w spalinach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-186471 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 ciśnienie wzrasta wraz ze wzrostem temp. cieczy - wywala prze zbiornik wyrównawczy???a nie przegrzewa się przypadkiem kadziu??? tak mial koleś w ladzie samarze - wymienil termostat i się skończylo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-186459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Raczej powiedziałbym że sie niedogrzewa.Mniej więcej grubość wskazówki poniżej środkowej kreski to u mnie staandardowa temp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-185690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 jak ci nie pali na jeden tłok to wymien kopulke o ile juz nie wymienileś ja wymienilem wszystko co sie da i nic tylko kopułki nie ale ja czysciłem i myslalem ze jest ok, ale jednak nie była....a z tym ubywajacym plynem to wedlug mnie nie wiem koledzy jest to uszczelka i jeszcze te spaliny.... jak besziesz wiedzial co jest to napisz !!!!pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-185593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampej Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Jak ci kopci białym dymem i cofa płyn do zbiorniczka wyrównawczego to ja na twoim miejscu bym nieczekał tylko odrazu brał sie za uszczelke pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18527-nier%C3%B3wna-praca-i-pob%C3%B3r-p%C5%82ynu-ch%C5%82odniczego-14i/#findComment-185565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.