Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam Mam pytanie, czy po wymianie końcowego tłumika w Astrze G 1,4 + LPG sekwencja należy wywiercać w nim mały otwór na spływanie wody ze skroplonej pary wodnej? Z góry dziękuję za odpowiedzi. poprawiłem temat/zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 nie wywierca się żadnych dziur w wydechu woda odparuje po dłuższej trasie przy dobrze nagrzanym układzie wydechowym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 witam jakby były po3bne jakieś otwory to byłyby robione fabrycznie. -A nie są. Więc do tego co DAROMV6 napisał nic dodać nic ująć. pozdroo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jak wywiercisz dziure to bedzie to słychac. Woda odparuje podczas dłuższej jazdy - gorzej jesli robi sie ciągle krótkie trasy........ zwłaszza z gazem tłumik szybciej wysiądzie. Ja bym nic nie wiercił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witaj Ja wywiercilem otwór o średnicy 3 mm poradzili mi tak w serwisie opla w mielcu nic nie słychać natomiast widać jak wycieka woda uważam że to dobry pomysł z tym odparowaniem to też trochę lipa bo kiedy nagrzeje się ostatni tłumik? ale każdy może napisać co myśli Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jakiś miesiąc temu odwiedziłem warsztat zajmujący się wydechem samochodów z powodu dziwnego odgłosu w tłumiku .Jak się okazało w tłumiku końcowym znajdowało się ok 1,5 litra wody która nie miała szans wyparować ponieważ robiłem małe przebiegi jakieś 14 km dziennie.Problem znikł po wywierceniu małej dziurki. Pan mechanik zaznaczył że producent nie zaleca takiej praktyki ,ale jak poradzić sobie z tym problemem przy małych dziennych przebiegach to producent nie wyjaśnia. Tłumik chodzi cicho i nie ma w nim wody .I tylko tyle .Wybór należy do Ciebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emtecc Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 tłumnik w Astrach G składa sie z dwóch warstw. Myślę że w tej pierwszej można wywiercić dziurkę. Ja nie miałem zapewne takiej dziurki i zrobiła sie sama:P Miejsce korozji jako tako zabezpieczyłem i się trzyma:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Wiercenie otworów nie jest ogólnie przyjętą praktyką od takiej dziurki zaczyna się większa , Oryginalny tłumik dobrze zabezpieczony potrafi "dożyć" ładnego wieku tym bardziej jeśli auto eksploatowane jest na trasach. Zawsze można pokusić się o wydech wykonany z kwasówki lub przynajmniej ten ostatni tłumik (najsłabiej ogrzany).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emtecc Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 kwasówka jest super tylko ciekawe jak wydam kupę kasy na taki wydech a po 2 latach zacznie go brać bo nie był dokładnie wykonany... (tak to można okteślić) Ja ze swoja dziurą jeżdzę już od 2 lat. to co zaczeło korodować oczyściłem w koło. Dziura powiększyła sie do rozmiarów kciuka. Przeczyszczone papierem ściernym potem brunoxem i zamalowane srebrzanką. Jak ma się dostęp do kompresora i pistoletu można tez brunoxa rozpylić w środku a potem srebrzankę ktoś mi powie że malowany tłumnik będzie mi śmierdział ... tylko że srebrzanka nie śmierdzi na rozgrzanych powierzchniach (dodam że wszystko robione w niewidocznym miejscu i na małej powierzchni w pierwszej warstwie ochronnej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 W wcześniejszym escorcie zaczął mi sie sypac tłumik, mechanik stwierdZił że trzeba by juz wymienić - pytam sie a ile wytrzyma nowy - podróbka --> 2-3 lata - no to myślę poczekam ąz całkiem sie rozsypie - jeździłem tak jeszzce około 2 lata, potem sprzedałem samochód i nastepny właściciel też juz prawie 2 lata na tym tłumiku jeździ ( na dodatek cały czas z LPG), coś go tylko troche podłatał. Tak wiedz widze ze nie warto za wcześnie wymieniac oryginalnych tłumików Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18529-t%C5%82umik-astra-g/#findComment-187019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.