Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Mianowicie mam mega problem z ładowaniem aku na pełnym obciążeniu tzn. włączeniu dmuchawy na 3 bieg lub ogrzewania tylnej szyby drastycznie spada ładowanie (poniżej 12V) - sytuacja przy załączeniu jednej z powyższych czynności powoduje iż ładowanie oscyluje w granicy 12,1 - 12,3 V. Do tej pory wymieniłem w alternatorze (Delco) szczotki i regulator napięcia lecz sytuacji to nie zmieniło poza tym iż lepiej ładuje bez takiego obciążenia. Pytanko: - co może być tego przyczyną bo kończą mi się już pomysły? - czy wadliwy bezpiecznik dmuchawy lub ogrzewania szyby może być tego przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 witam przyczyną może być też brak dobrej masy między alernatorem a silnikiem / lub między silnikem a akumulatorem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Masa raczej odpada sprawdzana i czyszczona kilku krotnie. Dziś nawet rozebrałem obudowę tylnej szyby by dostać się do łączy ogrzewania szyby (sprawdzono - zapobiegawczo wyczyszczono łącznie z masą, która znajduje się po prawej stronie).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ncode Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 a może zamiast wydawać pieniądze na mechaników i szukanie usterki warto zainwestować w mocniejszy alternator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Mocniejszy tzn. ilu amperowy? Ten co mam jest 55A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ncode Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Powiem szczerze, nie mam pojęcia. Nie jestem elektrykiem i nie znam się na tych rzeczach. Czytałem kiedyś na forum wypowiedź i dlatego zaproponowałem takie rozwiązanie. Myślę, że powinieneś skonsultować to z elektrykiem, bądź w sklepie. Jeżeli chcesz przeczytać tą wypowiedź to tu masz link O T W Ó R Z Mam nadzieję że się do czegoś przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Sprawdz jeszcze czy wszystkie diody w alternatorze masz sprawne razem jest ich dziewięć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ncode Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ale z tego co widziałem na allegro to wychodziły do astry inne alternatory np. 100A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 sprawdź połączenie klemy masy z przewodem , już były 3 przypadki z tym problemem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-187260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Dziękówka dla ncode za artykuł biegle pouczający. Czemu 55A taki miałem wmontowany oryginalnie Boscha. Obecnie naprawiony i wsadzony do auta jest Delco (przy tym cholerstwie nie sposób dojść jakiej jest mocy ). Moje pytanko jak sprawdzić diody wie ktoś może. Z tego co mi powiedział kolo ze sklepu z częściami jak by były nie sprawne diody to bym wcale nie odpalił prawda czy jakiś kit? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/#findComment-186338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.