Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Posiadam taką Asterkę jak w temacie. Fabrycznie nie miała ona wspomagania kierownicy, chciałbym je założyć. Mój alternator jest na wąski pasek, na allegro jest dużo ofert sprzedaży "kompletnego wspomagania", jednak wszystkie są na szeroki pasek. Mechanik powiedział mi żebym szukał podwójnego koła pasowego na cienki pasek, bo wtedy będę musiał zmienić tylko jedno kolo. Niestety nie mogę znaleźć takiego koła nigdzie, wobec tego moje pytanie brzmi czy są takie koła w ogóle, i czy będę miał wszystkie potrzebne otwory w bloku silnika do przykręcenia pompy itp??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19130-wspomaganie-astra-f-16i-gl-92/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mój silnik to (informacje zaczerpnięte z książki Sam naprawiam auto ):

 

typ silnika: C16NZ

rodzaj rozrządu: OHC

liczba cylindrów: 4

pojemność: 1598

moc: 75KM

układ wtryskowy: MULTEC

poprawiłem ''regulamin 3,1''/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19130-wspomaganie-astra-f-16i-gl-92/#findComment-181314
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no to ten sam silnik :wesoly:

Czyżbyś kolego andrzej_m55 miał taki sam silnik w swoim mobilu??

 

Czy ma ktoś zamontowane wspomaganie właśnie przy takim silniku i może wrzucić jakieś foto, gdzie jest zamontowana pompa oraz reszta elementów od wspomagania??

 

Prosiłbym jeszcze o wyjaśnienia jak to jest z tym szerokim i wąskim paskiem, czy lepiej szukać tego podwójnego wąskiego koła pasowego, czy kupić na szeroki pasek i lepiej zmienić koło na alternatorze i przy bloku silnika??[/b]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19130-wspomaganie-astra-f-16i-gl-92/#findComment-181229
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No ja mam silnik C16NZ i wspomaganie fabryczne,zbiorniczek zamocowany jest obok akumulatora.

Byłbyś tak miły i porobił fotki jak to u Ciebie wszystko dokładnie wygląda??

 

Chodzi mi o to gdzie jest zamontowana pompa, jak wyglądają dokładnie te paski u Ciebie czy masz cienki na alternatorze a gruby na reszcie, czy może oba grube i właśnie interesuje mnie bardzo jak jest napędzana pompa wspomagania.

 

Byłbym Ci za to dozgonnie wdzięczny :oops:

 

Znalazłem gdzieś na forum info że pasują koła od omegi i kadeta (cienki pasek podwójne), czy może takie jak te tutaj na aukcjach:

 

http://moto.allegro.pl/item590279109_kolo_pasowe_opel_calibra_astra_gsi_vectra_a_omega.html

 

http://moto.allegro.pl/item596397153_kolo_pasowe_astra_gsi_calibra_vectra_omega.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19130-wspomaganie-astra-f-16i-gl-92/#findComment-180973
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Byłoby super, w szczególności mi zależy żeby zobaczyć gdzie u Ciebie dokładnie jest przykręcona pompa, pewnie pomiędzy paskiem rozrządu.

 

I drugi co mi bardzo zależy to żebyś zrobił dokładne foto jak masz poprowadzone paski klinowe od alternatora, pompy wspomagania i jakie masz założone koło pasowe przy bloku silnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19130-wspomaganie-astra-f-16i-gl-92/#findComment-180891
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności