Skocz do zawartości

Ciezko pali jak jest zimna lub jak troche ostygnie


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sławek47

Zaraz za termostatem, idą do niego kabelki zakończone złączem dwu pinowym.

Tylko nie pomyl go z czujnikiem temp. wskaźnika zegarów, który znajduje się przed nim i jest zamocowany w samym termostacie (idzie do niego jeden kabelek). :wink:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-177908
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja miałem ten sam problem i elektryk założył mi jakiś przekaźnik połączył to z czujnikiem temperatury tak że na komputer szła temp. -40 (załóżmy) i świece grzał czy było ciepło czy zimno tak miałem przez ok. rok a po roku padła mi pompa wtryskowa także to rozwiązanie jest chwilowe najprawdopodobniej czeka was regeneracja pompy co niestety nie jest tanie jeśli ktoś by szukał namiarów w okolicach Śląska to polecam Woźniki pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-174955
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam!! Mam pytanie dotyczące ciężkiego odpalania,myśle,że moja vectra się zapowietrza bo problem występuje tylko jak postawie auto przodem pod górke...ostatnio zrobiłem mały test :wymieniałem filtr paliwa auto stało lekko dziobemw dół (puszka filtra była pełna ON)-auto powymianie odpaliło bez problemu ale puszka filtra była pełna...Po nocy auto stał przodem do góry był problemz odpaleniem,duży problem-w puszka filtra było zalana tak poniżej połowy.Więc myśle,że na pewno się zapowietrza moje pytanie brzmi:czy wystarczy zamontować zawór zwrotny za filtrem paliwa??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-142250
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość damian_cz

Witam Ja mam od kilku dni problem z zapalaniem tzn. akumulator kreci a moja Astra zapala po dość długim kręceniu. Dodam ze wczesniej podgrzewam swiece 3-4 razy. Po odpaleniu jest troche szarego dymu. Świece sprawdziłem grzeją, akumulator ok, po odpaleniu na alternatorze 14,6 natomiast na akumulatorze mam 13,3-13,4 V czyżby mógł gdzieś gubić prąd ? Zaczynam już mieć czarne myśli czy czasami nie kończy sie pompa ?? Aha wszystkie filtry - oleju, powietrza i paliwa wymienione. Proszę o radę - co to moze być ?

 

Dodam jeszcze ze dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka service na jałowym biegu i zgasła. Zapaliła sie na 10 sek, zgasła, za chwilę sie to powtórzyło i już wiecej sie nie zapaliła.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-1889
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności