Gość Sławek47 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Zaraz za termostatem, idą do niego kabelki zakończone złączem dwu pinowym. Tylko nie pomyl go z czujnikiem temp. wskaźnika zegarów, który znajduje się przed nim i jest zamocowany w samym termostacie (idzie do niego jeden kabelek).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-177908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 idzie to chłopaki zrobic i swiese beda grzane nawet jak dedzie goroco 608175906   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-175011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja miałem ten sam problem i elektryk założył mi jakiś przekaźnik połączył to z czujnikiem temperatury tak że na komputer szła temp. -40 (załóżmy) i świece grzał czy było ciepło czy zimno tak miałem przez ok. rok a po roku padła mi pompa wtryskowa także to rozwiązanie jest chwilowe najprawdopodobniej czeka was regeneracja pompy co niestety nie jest tanie jeśli ktoś by szukał namiarów w okolicach Śląska to polecam Woźniki pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-174955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam!! Mam pytanie dotyczące ciężkiego odpalania,myśle,że moja vectra się zapowietrza bo problem występuje tylko jak postawie auto przodem pod górke...ostatnio zrobiłem mały test :wymieniałem filtr paliwa auto stało lekko dziobemw dół (puszka filtra była pełna ON)-auto powymianie odpaliło bez problemu ale puszka filtra była pełna...Po nocy auto stał przodem do góry był problemz odpaleniem,duży problem-w puszka filtra było zalana tak poniżej połowy.Więc myśle,że na pewno się zapowietrza moje pytanie brzmi:czy wystarczy zamontować zawór zwrotny za filtrem paliwa??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-142250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian_cz Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam Ja mam od kilku dni problem z zapalaniem tzn. akumulator kreci a moja Astra zapala po dość długim kręceniu. Dodam ze wczesniej podgrzewam swiece 3-4 razy. Po odpaleniu jest troche szarego dymu. Świece sprawdziłem grzeją, akumulator ok, po odpaleniu na alternatorze 14,6 natomiast na akumulatorze mam 13,3-13,4 V czyżby mógł gdzieś gubić prąd ? Zaczynam już mieć czarne myśli czy czasami nie kończy sie pompa ?? Aha wszystkie filtry - oleju, powietrza i paliwa wymienione. Proszę o radę - co to moze być ? Dodam jeszcze ze dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka service na jałowym biegu i zgasła. Zapaliła sie na 10 sek, zgasła, za chwilę sie to powtórzyło i już wiecej sie nie zapaliła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19292-ciezko-pali-jak-jest-zimna-lub-jak-troche-ostygnie/page/2/#findComment-1889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.