Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 witam dzis mialem pewien przypadek jechalem po autostradzie nagle na luku auto mi przerwalo i nagle nylo ok zaznacze ze rezerwa sie nie zaswiecila po jakis 15 km zatrzymalem sie na stacji bo myslalem ze wskaznik paliwa mi nie pokazuje dokladnie ilosci paliwa wiec podjezdzam pod dystrybutor i zgasl zatankowalem i chce odpalic i nic rozrusznik kreci ale nie chce zlapac po jakiejs chwili zlapal i zgasl to ja dalej jak zlapal to dodalem gazu i ok chodzi jak nalezy co to moze byc ?aha nie bylo zadnego checka ale tak mysle ze to moze byc przyczyna problemu z ktorym sie borykm juz od okolo miesiaca z checkiem i brakiem mocy http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=31007. czy to moze byc powiazane ?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19431-opel-vectra-22-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Co do gaśnięcia silnika to moim zdaniem raczej będzie to coś zupełnie innego - stawiam na zapowietrzanie się układu. A co do braku mocy i check'a to tylko odczyt błędów jest właściwym pierwszym krokiem do wykonania. P.S. Dlaczego piszesz w dziale Astry?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19431-opel-vectra-22-dti/#findComment-178465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 jak to przeciesz ja pisze w dziale do vectry a kody juz odczytalem w tym linku co podalem jest wszystko oposane   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19431-opel-vectra-22-dti/#findComment-178329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Albo temat został już przesunięty we właściwe miejsce albo to ja już za długo przed kompem siedziałem bo nie zwróciłem też uwagi że temat, który podlinkowałeś jest Twojego autorstwa ale nie ważne. W tamtym temacie kol. Gawlak napisał Ci już co powinieneś zrobić. Ja dodam tylko od siebie że albo masz za niskie podciśnienie w układzie albo padnięty elektrozawór sterowania zaworem ciśnienia doładowania turbiny. Możesz go podmienić na próbę z innym i sprawdzić czy będzie działo się to samo. Sprawdź też vacuometr'em jakie masz podciśnienie bo albo pompka daje za małe albo coś puszcza z zewnątrz ciśnienie atmosferyczne. Sprawdzałeś czy da się ruszyć na uruchomionym silniku cięgnem zaworu upustowego turbiny?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19431-opel-vectra-22-dti/#findComment-178260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 zamykam dwa tematy to juz przesada jednego nie rozwiazales do konca i zaczynasz nastepny   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19431-opel-vectra-22-dti/#findComment-178229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi