Gość xMASLAKx Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam. Mam pytań kilka co do instalacji pierwszej generacji. Zakupiłem autko i strasznie mnie denerwowało duże spalanie gazu 20l/100km. Ostatnio coś mnie podkusiłem i przekręciłem trochę śrubę na wężu. Dziś tankowałem LPG po przejechaniu 120km i wynik mnie zaskoczył weszło mi 19,5l. Najzabawniejsze jest to, że śrubę minimalnie odkręciłem (tak mi się wydaję), a i przyśpieszenie się poprawiło. 1. Czy w instalacji I generacji do regulowania służy tylko ta śruba? 2. Czy można ją jakoś wyregulować na słuch? 3. Mam odpalić silnik wrzucić na luz i zakręcić tak śrubkę by mi silnik nie gasł i mierzyć czy spalanie mi się zmniejszyło? Dobre myślenie? Bo 20l to troszkę tragedia jak słyszę że innym pali po 8-12l 4. Jeszcze denerwujące mnie błędy 44 i 45 za uboga i za bogata mieszanka da się w moją instalację wmontować emulator lub silnik krokowy do LPG zamiast śruby? Czy do obsługi tych urządzeń niezbędny jest jeszcze komputer do instalacji? Czy możecie coś poradzić? Jeszcze jedno autko jest z 3 biegową automatyczną skrzynią biegów. Nie spodziewam się super ekonomiki ale jak bym palił 14l gazu na 100km bardzo bym był szczęśliwy chociaż teraz pokonuje trasy na tym co mam ustawione bo i tak tankując 20lna100km gazu to wychodzi mi lepiej jak bym miał tankować 10lna100km benzyny jeśli chodzi o sprawy gotówkowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 silnik krokowy instalacji gazowej stosowany jest razem z komputerem, który steruje tym silnikiem, więc nie da się go tak samego zamontować. do walki z błędami 44 i 45 służy emulator, ale jak ja ostatnio gadałem z gazownikiem i właśnie o emulatorach zaczęliśmy rozmawiać to zastanawiał się, czy to jeszcze w ogóle da się zdobyć. najlepszym rozwiązaniem jest chyba prosty układ generujący napięcie z zakresu 0 do 0,8V (koszt kilku zł).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-176546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 xMASLAKx, nie chce mi się przeglądać twoich postów ale sądzę że o tym rozmawiałem z tobą bo mało jest tych automatów Ostatnio coś mnie podkusiłem i przekręciłem trochę śrubę na wężu.ta śruba to mieszanka paliwowo powietrzna i nie powinno się samemu jej ruszać jest jeszcze jedna na parowniku to jest dawka paliwa i podstawa auto musi idealnie chodzić na benz. by można było coś zrobić z gazem a ty jak masz automata więc bardzo ważny jest olej w skrzyni i sama skrzynia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-176538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xMASLAKx Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dodzwoniłem się do poprzedniego właściciela mojego auta. Porozmawiałem i powiedział, a nawet dał mi papierki (faktury i rachunki) i mam wymieniony olej w skrzynce, wymienioną uszczelkę pod głowicą, świece. To zrobił na miesiąc przed sprzedażą auta mi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-176279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 to może poszukaj jakiegoś dobrego gazownika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-176266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xMASLAKx Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Na razie będę kombinował ze sprawdzeniem zapłonu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-175893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Śtubą na wężu regulujesz przeplyw gazu, tzn dawka pod obciążeniem. Skład mieszanki regulujesz śrubą na reduktorze. Na słuch czy węch nie da się tego ustawić, trzeba miać analizator spalin.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-175855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Silnik 1.6?? 20 litroów na 100km? O ja pierdziuuu. Moim zdaniem to nie jest mała tragedia tylko zaje....wielka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-175640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerek01 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 no fakt 20 to masakra...mi jak uciekał gaz przez bardzo nie szczelny wąż to wychodziło 18 literków... poprawiłem''regulamin3,1''/andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-175591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Śtubą na wężu regulujesz przeplyw gazu, tzn dawka pod obciążeniemto jest śruba do mieszanki jej się samemu nie ruszapisałem wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19622-instalacja-i-generacji/#findComment-175585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.