Skocz do zawartości

Astra 1.7 TD F Problem z ładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem z moją asterką... gdy jadę delikatnie świeci sie kontrolka ładowania... Alternator jest nowy a przy starym był taki sam problem... ako czesto siada... Mysle ze akumulator jest za duzy do tego co moze mu dac alternator... moze ktos juz miał taki problem czy to wina akumulatora... słyszałem tez ze na alternatorze jest śruba, którą sie reguluje napiecie oddawane.... moze to pomóc?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19628-astra-17-td-f-problem-z-%C5%82adowaniem/
Udostępnij na innych stronach

Akumulator mozesz miec nawet 10000000000000Ah a i tak alternator przykladowo 65A go naladuje.

Po pierwsze miernik w dlon i sprawdzic ladowanie jakie jest na zaciskach akumulatora i jakie jest ladowanie bezposrednio przy zacisku + od alternatora (to wyeliminuje problem alternatora). I sprawdzic wszelkie masy, poniewaz duzo zieleninki wplywa na "zaniki" napiecia.

t śruba, którą sie reguluje napiecie oddawane

Chyba sruba napiecia.... paska klinowego :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19628-astra-17-td-f-problem-z-%C5%82adowaniem/#findComment-176390
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę to o czym mowisz ale z jednym sie nie zgodze:P bo alternator to nie jest prądnica(chodzi mi o obieg jego działania), ładuje akumulator a z akumulatora jest przy właczonym siliniku non stop pobierana jest energia (no i nie tylko np jak sobie słuchamy muzyki na postoju:P)... gdyby było tak jak mowisz to ako było by swojego rodzaju perpetum mobile i wogole byśmy w jego działanie nie integrowali bo zawsze byłoby naładowane...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19628-astra-17-td-f-problem-z-%C5%82adowaniem/#findComment-176196
Udostępnij na innych stronach

Czesto posluguje sie skrotami myslowymi i potem sa nieporozumienia :(

Z mierzeniem napiecia na aku chodzilo o to zeby sprawdzic czy w ogole jest ladowanie czy go nie ma, albo jest ale zanizone. Wtedy sprawdza sie jakie jest ladowanie przy zacisku alternatora i jesli tam jest dobre to wina jest w przewodzie plusowym idacym od alternatora do aku lub/i w przewodach masowych (zasniedziale tzw. zieleninka albo zgnite, przezarte itp. :D )

Mysle ze akumulator jest za duzy do tego co moze mu dac alternator...

Moje pierwsze zdanie w poprzednij poscie dotyczylo tego. Alternator naladuje spokojnie akumulator, a ew. "nadwyzki" sa do zagospodorowania biezacych odbiornikow (swiatla, komputer, radio itd.)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19628-astra-17-td-f-problem-z-%C5%82adowaniem/#findComment-176046
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

witam serdecznie. Kupiłem astra 2 z silnikiem isuzu mam dwa problemy. Pierwszy to bardzo minimalne skoki obrotów i razem z tym skoki napięcia. Widać to nawet na kontrolkach bo przygasają. Jak odpale to zdarza się to powiedzmy ci sekundę po pracy silnika około 3 min jest to rzadziej ale wciąż pulsuje. Słychać nawet na slilniku jak by zwalniał i przyśpieszał. Drugi problem to grające zawory jak jade przy uruchomieniu turbo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19628-astra-17-td-f-problem-z-%C5%82adowaniem/#findComment-111317
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności