Skocz do zawartości

CC 1.0 chwilę po rozruchu "wypada" jeden cylinder


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Sprawdź po odpaleniu zimnego silnika, czy nie słychać charakterystycznego głośnego cykania wtrysku.

Poczekaj cierpliwie kilka minut.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19702-cc-10-chwil%C4%99-po-rozruchu-wypada-jeden-cylinder/page/2/#findComment-152466
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Widzę że nie jestem odosobniony ze swoim problemem. Dziś samochód jest u miejscowej złotej rączki. W pierwszej chwili wskazal na uszkodzoną którąś cewkę zapłonową ale okazało się ze wszystkie są ok. Terez będzie kombinował w kierunku układu plaiwowego i być może słabego ciśnienia paliwa. Mam nadzieję ze coś w końcu znajdzie :D

 

[ Dodano: Pią Lip 24, 2009 12:48 ]

Niestety dalej jestem w punkcie wyjścia. Wszystko posprawdzane i niby ok a poranne problemy jak były tak dalej są. A kolega coś znalazł?

 

[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 11:46 ]

Witam, odświeżę trochę temat. Poranne problemy z paleniem w dalszym ciągu umilają mi życie. W międzyczasie wymieniłem rozrząd bo silniczek klekotał już jak stary diesel. Po wymianie wyskoczył błąd 0141 czyli uszkodzenie grzania sondy ale szybko doszedłem ze to mechanik wtyczki nie podłaczył.

Metodą prób i błędów doszedłem że ten brak równych obrotów na zimnym silniku bierze sie z jakichs błędów od instalacji gazowej. Po wykasowaniu błędów i jeździe tylko na benzynie rano zimny silnik pracuje równo ok. 1500 obrotów po czym po kilkunastu sekundach obroty ładnie schodzą na 800-900 i wszystko jest ok. Natomiast gdy silnik pracował na gazie to rano mam objawy jak na początku postu - szarpie, prawie gaśnie.

Byłem u gaziarzy u których 2 lata temu zakładałem sekwencje ale wg. nich to nie gaz i odsyłają mnie z kwitkiem :-) Nie wyskakuje żaden błąd a mimo to samochód wariuje. Po odłaczeniu klemy na pół godziny zimny silnik pracuje jak trzeba. Nie bardzo uśmiecha mi się codziennie odłaczać klemę i przyszedł mi do głowy pomysł, który kiedyś stosowałem we fiacie uno - tam komputer łapał błedy od instalacji gazowej i na benzynie pracował bardzo nierówno. Pomagało jedynie odłaczanie klemy. Sprytny gaziach zrobił jakieś obejście i po każdym wyłaczeniu silnika kasowały się błędy od które komputer łapał od instalacji gazowej.

I tu pytanie czy podobny manewr byłby mozliwy do wykonania przy sekwencyjnej instalacji gazowej?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19702-cc-10-chwil%C4%99-po-rozruchu-wypada-jeden-cylinder/page/2/#findComment-151913
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość CarlosMENDOZA

Lepszym silnikiem 3 cylindrowym od tego oplowskiego jest silnik suzuki alto montowany z wtryskiem wielopunktowym np w Daewoo Matizie .o wiele lepsza kultura pracy choc mniejsza pojemność.

 

Tak dla przykładu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19702-cc-10-chwil%C4%99-po-rozruchu-wypada-jeden-cylinder/page/2/#findComment-139026
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności