Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=614a4fda1d399b88 Zobacz na to zdjecie, to jest wtyczka na kolektorze dolotowym i ona sie wypina identycznie jak ta na przeplywance. Pocwicz moze najpierw na tej- jest lepszy dostep i widac dokladnie dzwignie, zabek i zapadke. Ja lapie kombinerkami w tym niebieskim prostakacie jakby za prawy gorny (dwignia)i prawy dolny naroznik prostokatu(wtyczka od spodu). Kiedy zabek uwolni sie z zapadki wyciagam wtyczke. Mozesz tez sobie pomagac wciskajac ostrze noza pod ta zapadke ktora blokuje zabek. Unies nozem zapadke tak aby zeskoczyla z zabka. Lepiej juz tego chyba nie wytlumacze. Jak zdejmiesz wtyczke (ta na kolektorze albo przeplywance) to warto przeczyscic styki preparatem kontakt. Styki czesto sa zasniedziale i auto potrafi przez to wchodzic w tryb awaryjny. Watro przeczyscic w szczegolnosci wlasnie te dwa styki. Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-168059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wielkie dzieki za podpowiedz udało sie odpiać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-167921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EsoXose Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Podłącze sie pod temat, już wcześniej opisywałem problem z wchodzeniem na obroty pow. 3 tys. przy wciśnietym pedale do podłogi jeżeli robię to stopniowo jest ok ale do sprawy. Zauważyłem wczoraj że przepływomierz chyba jest odwrotnie wsadzony w gumowe rury a wtyka ma ten rygiel na dole więc żeby ją wyjąć trzeba okręcić przpływomierz na nim jest strzałka i oczywiście numer katalogowy http://www.allegro.pl/item611012753_opel_zafira_2_0_dti_02r_przeplywomierz.html czy on ma być wsadzony tak jak strzałka pokazuje tym końcem w tą rure co wchodzi do filtra powietrza czy też od strony turbiny a może to nie ma znaczenia.Ostatni było tam grzebane przy nabijaniu klimy i widziałem ze to odkręcał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-167660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Zauważyłem wczoraj że przepływomierz chyba jest odwrotnie wsadzony w gumowe rury a wtyka ma ten rygiel na dole więc żeby ją wyjąć trzeba okręcić przpływomierz na nim jest strzałka i oczywiście numer katalogowy. czy on ma być wsadzony tak jak strzałka pokazuje tym końcem w tą rure co wchodzi do filtra powietrza czy też od strony turbiny a może to nie ma znaczenia. Sprawdzilem jak jest u mnie, moim zdaniem przeplywanke nasz zainstalowana prawidlowo. Napisy sa od dolu a strzalaka ma pokazywac (od dolu) kierunek powietrza od filtru powietrza do turbiny. Dzwignia, zabek i zapadka we wtyczce na przeplywance jest tez od dolu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-166366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.