Skocz do zawartości

Przepływomierz


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=614a4fda1d399b88

 

Zobacz na to zdjecie, to jest wtyczka na kolektorze dolotowym i ona sie wypina identycznie jak ta na przeplywance. Pocwicz moze najpierw na tej- jest lepszy dostep i widac dokladnie dzwignie, zabek i zapadke. Ja lapie kombinerkami w tym niebieskim prostakacie jakby za prawy gorny (dwignia)i prawy dolny naroznik prostokatu(wtyczka od spodu). Kiedy zabek uwolni sie z zapadki wyciagam wtyczke.

 

Mozesz tez sobie pomagac wciskajac ostrze noza pod ta zapadke ktora blokuje zabek.

Unies nozem zapadke tak aby zeskoczyla z zabka. Lepiej juz tego chyba nie wytlumacze.

 

Jak zdejmiesz wtyczke (ta na kolektorze albo przeplywance) to warto przeczyscic styki preparatem kontakt. Styki czesto sa zasniedziale i auto potrafi przez to wchodzic w tryb awaryjny. Watro przeczyscic w szczegolnosci wlasnie te dwa styki.

 

Powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-168059
Udostępnij na innych stronach

Gość EsoXose

Podłącze sie pod temat, już wcześniej opisywałem problem z wchodzeniem na obroty pow. 3 tys. przy wciśnietym pedale do podłogi jeżeli robię to stopniowo jest ok ale do sprawy. Zauważyłem wczoraj że przepływomierz chyba jest odwrotnie wsadzony w gumowe rury a wtyka ma ten rygiel na dole więc żeby ją wyjąć trzeba okręcić przpływomierz na nim jest strzałka i oczywiście numer katalogowy http://www.allegro.pl/item611012753_opel_zafira_2_0_dti_02r_przeplywomierz.html

 

czy on ma być wsadzony tak jak strzałka pokazuje tym końcem w tą rure co wchodzi do filtra powietrza czy też od strony turbiny a może to nie ma znaczenia.Ostatni było tam grzebane przy nabijaniu klimy i widziałem ze to odkręcał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-167660
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zauważyłem wczoraj że przepływomierz chyba jest odwrotnie wsadzony w gumowe rury a wtyka ma ten rygiel na dole więc żeby ją wyjąć trzeba okręcić przpływomierz na nim jest strzałka i oczywiście numer katalogowy.

 

czy on ma być wsadzony tak jak strzałka pokazuje tym końcem w tą rure co wchodzi do filtra powietrza czy też od strony turbiny a może to nie ma znaczenia.

Sprawdzilem jak jest u mnie, moim zdaniem przeplywanke nasz zainstalowana prawidlowo.

Napisy sa od dolu a strzalaka ma pokazywac (od dolu) kierunek powietrza od filtru powietrza do turbiny.

 

Dzwignia, zabek i zapadka we wtyczce na przeplywance jest tez od dolu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20152-przep%C5%82ywomierz/page/2/#findComment-166366
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności