Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Cześć wszystkim jestem nowym uzytkownikiem. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif. Niedawno kupiłem Astrę o pojemnosci 1.7 TD. I mam pytanie do was zwiazane z czujnikiem temperatury. Czy faktycznie jest w oplach ze czujnik dochodzi do 100. C i załancza sie wiatraczek i po pewnym czasie spada do 90.( u mnie spada do90- 95.C). Ad.2. Gdy zaczynam gdzies jechać to srasznie sie dymi z tłumnika:/. Ale popewnym czasie coraz mniej. Ad.3 Jesli ktoś uzytkował taki model i typ pojazdu to prosiłbym o porady zwiazany tym autem. Słyszałem rózne temat zwiazany z Oplem z TD itd ze silniki sa niewarte. POzdrawiam Wszystkich zmotoryzowanych . Czekam na Odp...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 zarowno o czujniku i temperaturze jak i o kopceniu z tlumika jest juz kilka tematow poprostu uzyj opcji -> szukaj i poczytaj co tam juz napisano   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-171137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian132 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Ten silnik sobie lubi zadymić na wysokich obrotach przy zmianie biegów- to jest normalne ale jak dymi gdy odpalisz i sobie chodzi albo podczas normalnej jednostajnej jazdy to tak nie powinno być. Mi sie wydaje, że sam silnik powinien być trwały bo co to jest 68 koni z takiej pojemności jak już 150kM robią, tak, że całe te halo o to jaki silnik jest troche przesadzone bo są przepływomierze egry pompy i to prędzej padnie niż silnik. Sam silniczek ma jadną zalete - mało pali, ale jest mułowaty i troche słaby jak na te czasy Po za tym gdzieś wyczytałem, że ten silnik nie jest produkcji opla tylko isuzu tak jak ten 75 konny ale chyba starsza konstrukcja tylko x20dtl jest opla ale z niewiedzy się tak przyjeło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-171132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 witam mialem astre 1.7 td z roku 97 jezdzilem nia 8 lat silnik mial 380 tys km i zadnych problemow silnikiem a z temp. tez tak bylo u mnie dochodzilo prawie do 100 i szybko spadala do 90 jak stalem wkorku to byla taka niepenosc spadnie czy nie ale zawsze bylo okey   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-171062 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 AHA Dzięki. Troszke nie jestem pewny bo czasami w korkach temp mi trzyma długo.Mozę zmienie czujnik na inny .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-171005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Po za tym gdzieś wyczytałem, że ten silnik nie jest produkcji opla tylko isuzu tak jak ten 75 konny ale chyba starsza konstrukcja tylko x20dtl jest opla ale z niewiedzy się tak przyjeło.Mylisz pojecia. Silnik opla 1.7TD i silnik isuzu 1.7TD to sa 2 rozne, odmienne konstrukcje.Oplowski 1.7TD (x17dtl) to jest zwykly oplowski silnik 1.6D, ktory zostal rozwiercony do wiekszej pojemnosci, zostal zmieniony kolektor ssacy jak i wydechowy, dodana turbina. W Astrze 2, silnik ten zostal "skomputeryzowany" i doszly kolejne graty. Kurek89, ten czujnik tak ma dzialac. Jesli temperatura rosnie tylko w korkach i podczas upalnych dni to jest ok, jesli w trasie tez rosnie to juz moze byc klopot z termostatem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-170655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marian132 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Masz racje tylko twierdze ze ten z kadeta 1.6D tez nie był "oplowski". Opel zawsze brał od kogoś silniki poza x20dtl jak już wspomniałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-170640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Hmmm teoria ciekawa tylko dlaczego na bloku 1.6 byly znaczki GM?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20165-zwiazane-z-czujnikiem-tem-ch%C5%82odnicy-i-nie-tylko-rok-96/#findComment-170505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.